MENU

pondělí 5. května 2014

empties XX.

všem přeji krásné pondělí! :) jak jste si užili prodloužený víkend? já jsem si konečně užila volno, ale čeká mě spousta další práce a učení, protože zkouškové je za rohem. předešlý měsíc uzavírám vypotřebovanými produkty.
Garnier vyhlazující báze - už je to hodně dlouho, co báze pod make-up nepoužívám. jen tak ze zvědavosti jsem v drogérií dala do košíku vzoreček této novinky a musím říct, že jsem poměrně příjemně překvapená. je to sice šíleně nabité silikony a na každodenní používání to určitě není. nicméně si myslím, že výborně poslouží na příležitosti, kdy chcete mít pleť dokonalou. 
Koupila bych si ho znovu? ANO, plánuji si pořídit plné balení

kokosový olej - s kokosovým olejem to mám jako na horské dráze. jednou se pro něj nadchnu a pak zase leží měsíc zapomenutý v poličce. každopádně se mi osvědčil na mazání těla přímo ve sprše jako alternativa hodně diskutovaných pleťových mlék do sprchy. pokožka je pak nádherně vláčná, hydratovaná a zároveň krásně voní, určitě zkuste :)
Koupila bych si ho znovu? MOŽNÁ

Schwarzkopf vlasový balzám - o těchto balzámech už jste si párkrát v rubrice "empties" mohli přečíst. jelikož moc často nepoužívám kondicionéry a zacuchané vlasy si po umytí nechci vytrhat, stačí po umytí tento balzám nastříkat do vlasů a rozčesávají se bez problému. moc příjemně voní a vlasy mi přijdou na pohled zdravější.
Koupila bych si ho znovu? ANO, doma už mám další 

Original Source sprchový gel - tyhle sprchové gely jsou prostě perfektní! každičký z nich božsky voní. opět je to už několikáté balení :)
Koupila bych si ho znovu? ANO!

Nivea antiperspirant - v případě tohoto antiperspirantu jsem se nechala zlákat TV reklamou. upřímně jsem z něj trochu rozpačitá. aplikace je velmi příjemná, protože sprej rovnou usychá a nemáte tedy mokré podpaží, ale na druhou stranu se s ním necítím tak dobře chráněná proti pocení či zápachu jako u jiných deodorantů. za mě tedy palec dolů...
Koupila bych si ho znovu? bohužel NE

Aussie šampon - Mega je jediný šampon od Aussie, který jsem zatím vyzkoušela a hodně rychle se zařadil mezi moje oblíbence. vlasy si myji každý den a přijde mi, že tento vlasy nenamáhá a přitom jsou krásně objemné. další z produktů, který se tu už párkrát objevil. 
Koupila bych si ho znovu? určitě ANO

Crest zubní pasta - pastu jsem dostala jako dárek k nákupu bělících pásek Crest. právě v kombinaci s páskami docílíte perfektního vybělení, takže pokud někdo sháníte produkty, které vám zuby opravdu vybělí, zvolte právě Crest, nebudete litovat! díky velkému balení mi pasta vydržela poměrně dlouho.
Koupila bych si ji znovu? ANO, rozhodně!

máte vy s těmito produkty zkušenost?

5 komentářů :

  1. Skvělé mini recenze, já mám od Aussie řadu Moisture Renew a jsem nadšená! Věřím, že pro někoho, kdo si vlasy myje každý den, je tady ten Mega skvělej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné recenze :-) nejvíc mě zaujal Aussie, už po něm taky pokukuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné recenze..zaujal mě ten kokosový olej jelikož miluju všechno s kokosem:-D

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle vlastový spreje jsou super :) hlavně vůně!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem sama moc zvědavá na Aussie, protože mě nikdy moc nelákalo si nic od nich koupit, ale minulý měsíc jsem to vzdala, tak se ted pustím do zkoušení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!