čtvrtek 24. dubna 2014

week in photos #59

jaké jsou mé poslední týdny? výlety do Českého ráje a na zámek Sychrov, venčení psů z útulků, koncert Mandrage... jako bych si konečně začala pořádně užívat života. mějte se krásně, doufám, že si teplé jarní dny patřičně užíváte :) v pondělí mě čeká důležitý zápočtový test, takže mi držte palce! v sobotu navíc oslavím dvacetiny, achjo :( :D


12 komentářů:

  1. Uzivej uzivej! Hodne stesti u zkousky a dopredu vse nej nej k narozeninam! A jak mne chybi vylety na ceske hrady a zamky, chjo :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný šátek můžu se zeptat z kama? :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky! :)) ten kocúrik je nádherný. :)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  4. krásný pejsek :)) a fotky jsou vážně nádherné :) držím palce na test, ať dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  5. Zápočet zvládneš, mně čekají až ve zkouškovém, což je ale bohužel už za tři týdny, do prrrrrr :D Užívej života, co to jde! Já oslavím narozky příští pátek, ale oslavu s kamarády mám už ve středu. Jinak to udělat nešlo, tak snad to nepřinese nějakou smůlu, slavit to dopředu :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak si oslavu narozenin hezky užij!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní26/4/14 23:19

    Všechno nejlepší! taky mám dneska narozeniny :) E

    OdpovědětVymazat
  8. ta fotka čičiny je neskutečná!!! jaká fešanda, nebo tedy fešák:) a nad dalším rokem navíc nesmutni, však je to pouze číslo <3 a dodatečně přeji samozřejmě jenom to nejlepší:))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máš moc hezký blog!
    Právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se taky zúčastníš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky , ten psík je úžastny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!