středa 9. dubna 2014

Rimmel Scandaleyes Retro Glam řasenka

po několika krásných slunečných dnech mě dnes ráno probudil déšť a neskutečný vichr. v tomhle počasí se mi do školy vážně moc nechce...

s řasenkami značky Rimmel popravdě moc zkušeností nemám. nikdy mě žádná neoslovila natolik, abych po ní v drogérií sáhla. změnila to právě tahle řasenka? čtěte dál...
mám takový pocit, že byla novinkou někdy na podzim loňského roku. řasenek z řady Scandaleyes je hned několik, ale přesné číslo vám určitě neřeknu. obecně to jsou ale řasenky s poměrně velkým kartáčkem, ale každá je něčím specifická. retro glam slibuje řasy v ikonickém stylu 60.let

kartáček této řasenky má tvar přesýpacích hodin, což mě hned na první pohled zaujalo - velké kartáčky mám moc ráda, takže jsem byla opravdu zvědavá. s praktičností už je to horší. mám pocit, že právě tento tvar kartáčku způsobuje to, že se řasenka nanáší docela špatně, protože se barva nanese nerovnoměrně. tam, kde je kartáček silnější je barvy více a řasy více "pročesané", ale nejužší místo se k řasám dostává hůře. navíc ten šílený přebytek barvy na konci kartáčku! to je něco, co fakt bytostně nesnáším... jinak mi řasenka přijde i hned po otevření mokrá tak akorát. nemám problém, že by na kartáčku ulpívalo nějak moc barvy jak to někdy u nových řasenek bývá.
výsledky nalíčení budu demonstrovat fotkou. na první fotce vidíte, že bez nalíčení jsou mé řasy dost nevýrazné a kraťoučké. na druhé už můžete vidět rozdíl mezi nenalíčeným okem a druhým, kde jsem nanesla jednu vrstvu Scandaleyes retro glam. řasy jsou sice na první pohled prodloužené ale zároveň dost slepené. ano, řasy jsou opravdu výraznější, jak slibuje, ale ne v tom dobrém slova smyslu. objem také není to první, co mě po nalíčení touto řasenkou napadne. ani si nedokážu představit, jak by řasy vypadaly s více než jednou vrstvou. ve srovnání s mnou milovanou AVON SuperSHOCK, kterou jsem nalíčená na poslední fotce, jsou to nebe a dudy. řasy jsou krásně oddělené, plné objemu a prodloužené bez žmolků. bohužel retro glam si mě vůbec nezískala! řasenky jsou samozřejmě velmi individuální věc a neříkám, že nikomu vyhovovat nebude. za mě má palec dolů!

vyzkoušeli jste tuto řasenku? jak vyhovuje vám?

+ vyhovující množství barvy na kartáčku; prodloužení
- nepraktický kartáček, který se pořádně nedostane ke všem řasám; slepení; minimální objem

5 komentářů:

  1. No, sice to není účel článku,ale nahlodala jsi mě na AVON SuperSHOCK:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, dost velký rozdíl mezí tou Rimmelkou a Avonkou (:D), mně třeba tahle docela vyhovuje, ale ten kartáček je fakt docela nepraktický...

    OdpovědětVymazat
  3. Minulý týden jsem si tuto řasenku odnesla domů a jsem moc spokojená, akorát mi neudělá až tak dlouhé řasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám na ní připravenou recenzi, mně naopak zase dost vyhovuje, ale je to asi i na tvaru očí a celkových řasách :) pěkná recenze, ta Avonka vypadá taky dobře podle nalíčení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!