čtvrtek 3. dubna 2014

empties XIX.

krásný večer přeji! vypotřebované produkty za březen bych mohla nazvat edicí Garnier :D hned čtyři ze šesti produktů jsou právě od této značky.
Dermacol sprchový gel - celá tahle řada Aroma Rituals voní naprosto božsky! ať sáhnete po jakékoliv vůni, tak určitě litovat nebudete. já jsem už doma měla asi tři nebo čtyři a nikdy mě vůně nezklamala. mají moc příjemnou až takovou gelovitou konzistenci, ale hodně mě u nich mrzí, že ta nádherná vůně, kterou si užijete ve sprše, neulpí na kůži :( mám ráda, když se umyji a vůni sprchového gelu cítím ještě pár hodin po umytí, v tomto případě tomu tak bohužel není. jinak nemám co vytknout. často jsou na ně v drogériích slušné akce a dají se sehnat okolo 40 Kč, tak je určitě zkuste!
Koupila bych si ho znovu? určitě ANO

Garnier deodorant - Garnier letos představuje mnoho novinek a patří mezi ně i tento krémový deodorant. co se pocení týče, tak to je jasné, že žádný takový deodorant tomu úplně nezamezí, pouze vám dodá svěží pocit a voňavé podpaží. mám trochu pocit, že zanechává stopy na oblečení, ale bude se to nejspíše odvíjet od množství, které nanášíte - já jsem zvyklá aplikovat deodorantu více. moc se mi líbí jemná parfemace. je na výběr hned z několika vůní a vybrat tu "nej" byl docela oříšek, protože všechny jsou velmi příjemné. novinkou je aplikátor, který mi ale nepřijde zrovna praktický - samozřejmě každému vyhovuje něco jiného. i přesto si ho ráda znovu koupím.
Koupila bych si ho znovu? ANO

Garnier šampon - šamponová nouze aneb když nutně potřebujete nějaký šampon a je vám prakticky jedno, co to bude. asi tak nějak jsem se dostala právě k tomuto šamponu. je určený na mastné vlasy a zároveň má pomáhat proti lupům... no, asi opravdu nejsem ten pravý kandidát na testování šamponů, protože mám pocit, že všechny mají na mé vlasy úplně stejný vliv a nic se s nimi v podstatě neděje. mám na něj jednoduše názor, že neurazí, ale ani nenadchne.
Koupila bych ho znovu? MOŽNÁ... opět v případě nouze

Garnier balzám na rty - další z produktů od Garnier, tentokrát na rty. v poslední době jde stav mých rtů v podivné sinusoidě. chvíli jsou naprosto v pohodě a pak najednou citlivé, vysušené a popraskané. balzámy opět dost střídám, ale tohle byla moje zimní (pokud se tak letošní zima dá vůbec nazvat) záchrana. je hutný, ale na rtech se krásně rozpouští a vyživí. navíc vydržel poměrně dlouho!
Koupila bych si ho znovu? ANO, koupím...

H&M pleťová maska - dlouho jsem maskám z H&M odolávala, ale kokos mě nakonec udolal! od té doby co jsem se přestěhovala mám problém s tvrdou vodou, na kterou moje pleť není ani trochu zvyklá. moje notoricky mastná pleť najednou jeví známky vysoušení a tak se jí snažím hydratovat a dopřávat pleťové masky. tentokrát jsem zklamaná nebyla, pleť dostala svou porci vláhy a já mohla zase jednou spát bez výčitek, že na svou pleť kašlu :)
Koupila bych si ji znovu? ANO, chtěla bych vyzkoušet i další

Garnier micelární voda - dovolila bych si říct, že to nejlepší nakonec. moje ódy na na tuhle pomocnici si můžete přečíst zde
Koupila bych si ji znovu? samozřejmě, že ANO! :) 

máte nějaký z těchto produktů vyzkoušený? jak vyhovoval vám?

4 komentářů:

  1. melounovou sadu jsem měla :) skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Tentokrát by sis skoro všechno koupila znovu, drsný. Ten melounový sprcháč mám taky a úplně ho milujuuuu! Na ten krémovej deoš se budu muset konečně mrknout v drogerce, co to je zač ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, máš pravdu :) Garnier mám obecně docela ráda, takže to bude asi i tím.

      Vymazat
  3. Garnier mám moc ráda, takže mi tyhle minirecenze pomohly :) balzám jsem měla a je opravdu super na pomoc, micelárku mám v plánu po Burjois koupit a šampony jsou snad jediné, které nepoužívám :)
    Maska z H&M vypadá moc dobře, ale asi se k ní nedostanu :/ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!