MENU

neděle 23. března 2014

Zajíci v krabici

přeji vám krásnou neděli! doufám, že jste si ji nenechali zkazit uplakaným počasím. dnes bych se s vámi chtěla podělit o dojmy ze zásilky, která vám přinese zajíce v pytli... v tomto případě v krabici :)
netrvalo to dlouho a po beauty boxech plných kosmetických produktů se na našem trhu objevily všemožné další krabičky nabízející nejenom kosmetiku ale například i jídlo! právě o jednom takovém projektu je právě tento článek. Zajíci v krabici (jak se tento box jmenuje) funguje naprosto stejně jako jiné beauty boxy - každý měsíc vám až domů přináší kvalitní potraviny. tyto potraviny ale nejsou ledajaké, jedná se hlavně o nejkvalitnější a nejzajímavější potraviny či suroviny, které určitě stojí za vyzkoušení. obsah zásilky je dokonce individuálně upravován na základě alergií nebo stravovacích návyků.
potraviny z krabičky by měly být pouze z přírodních surovin, bez zbytečných konzervantů a barviv. až do poslední chvíle je obsah překvapením. mimo jiné jsou k produktům, které v krabičce najdete, přiložené velmi zajímavé recepty pro inspiraci. každý produkt je navíc důkladně popsán v přiložených informačních papírech. poprvé jsem si o "zajíci" přečetla u Ceady a dlouho jsem se rozmýšlela, zda to něco málo přes tři sta korun stojí za to. předchozí vydání mi svým obsahem hodně učarovalo, takže jsem se nakonec rozhodla zainvestovat a vyzkoušet :) byla jsem šíleně zvědavá, co bude další krabička ukrývat!

březnové vydání v sobě skrývalo koření Garam Masala (ta vůně!!!), hrašku na obalování, fíkové chutney, sušenou třtinovou šťávu a několik pytlíčků Matcha čaje. všechno jsou to pro mě naprosté novinky a těším se na jejich vyzkoušení. edit: fíkové chutney sklidilo obrovský úspěch, mňam! :) 

určitě to není záležitost, kterou budu objednávat každý měsíc (to bych si asi musela hledat nějakého sponzora), ale spíš než nějaký beauty box bych si objednala zajíce. už jste o něm také slyšeli? vyzkoušeli jste?

více se můžete dočíst na jejich oficiálních stránkách

2 komentáře :

  1. Už jsem to u nějaké bloggerky četla a dost mě to zaujalo, myslím, že za vyzkoušení to stojí, aspon jednou. Matcha čaj bych chtěla moc vyzkoušet a to fíkové chutney vážně muselo být super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě, chtěla bych si taky nějaký ten food box objednat, rozhodnu se ještě mezi tímto a brandooz boxem nebo jak se ten druhý jmenuje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!