sobota 29. března 2014

snapshots /29.03.14/

zase konec měsíce?!? začíná mi to nahánět solidní hrůzu, protože to neznamená nic jiného než další zkouškové, které se blíží až MOC rychle...
 ostříhat nebo neostříhat?! / konečně ho mám doma <3 / plesáme, zas a znova :) / moje nejlepší čína, ever! 
 flákáme se / nedělám nic jiného než vařím :D / parádní hokej! / pracovní nasazení
jak poznat milovníky marmelád... / imunita na útěku / můj historicky první vývar! :)) / mně se tak nechce...

4 komentářů:

  1. Joo zrovna jsme to řešili na anglině, že už jsme zas za půlkou semestru, to je hrůza! Já taky poslední dobou hrozně ráda vařím, je to skvělý to dělat jen pro mě a pro přítele, vždycky si najdem nějaký recept, nakoupíme, uvaříme a sníme :D

    OdpovědětVymazat
  2. tá čína vyzerá super.
    a biela milka je najlepšia! :D

    OdpovědětVymazat
  3. tu čínu bych si dala hned!

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce na skúškovom :) a ten vývar vyzerá užasne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!