čtvrtek 27. března 2014

perfect living

vždycky jsem snila o moderním minimalistickém interiéru sladěném do bílé barvy. teprve až se zařizováním vlastního bytu jsem si ale uvědomila, jak chladně by na mě takový prostor působil - potřebuji cítit teplo domova, obklopovat se nenásilnými barvami a přírodními materiály. přesně tohle na mě dýchá z tohoto domu. stěhovala bych se ihned!

jaké interiéry se líbí vám? 

7 komentářů:

  1. taky snívám, úžasný obrázky

    OdpovědětVymazat
  2. tak to máme stejný vkus....taky bych se hned stěhovala, ani balit bych se nemusela ;).

    OdpovědětVymazat
  3. to je krásny dom! :) Všetko dokonale zariadené. Avšak tiež ked raz budem mať vlastný byt by som chcela všetko biele :) tak sa mi to páči najviac, hoci aj toto je prenádherné :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je nádhera, hned jsem si musela uložit! já mám hrozně ráda kombinaci tmavého dřeva s bílým.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Miluji takové inspirace a ráda koukám na různé interiéry, nábytek, různé barvy pokojů.
    Bílá barva se mi také moc líbí, ale potřebuji ji mít s jednou barvou kombinovanou, jinak mi přijde stejně jako tobě chladnější a taková obyčejná. Zbožňuji fialovou, takže bych můj byt formovala do fialovo-bílých barev, přijde mi to potom nenásilné, svěží, něžné a dá se potom vše dobře dekorovat :)
    A rozhodně mě lákají větší prostory.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!