úterý 18. března 2014

Garnier micelární voda

micelární vody patří stejně jako například bb creamy mezi velké kosmetické boomy. postupně téměř všechny kosmetické značky přidávají do svého sortimentu novinky právě v podobě úžasně inovativní micelárky - od Biodermy, přes Lirene, La Roche-Posay či L'Oreal a spoustu dalších. dnes bych si ale na paškál vzala tu od Garnier, kterou v drogériích najdeme od začátku tohoto roku.
zaujal mě už samotný obal - Garnier vsadil na změnu vzhledu svých produktů a dle mého jim tohle sluší mnohem více. balení obsahuje 400 ml, což není ani moc ani málo - koupila jsem si ji hned začátkem ledna a teď už mi zbývá asi jen pětina, takže počítám, že do konce měsíce bude pryč. když vezmu v potaz fakt, že ji někdy použiji třeba i 3x až 4x denně, tak jsou tři měsíce docela slušná doba. dávkování je běžné, ale přesto docela dobře funkční (oproti micelárce od L'Orealu, která se dávkovala fakt příšerně) - nic neteče okolo a zbytečně tak neplýtváte.
i když by voda by měla být bez parfemace, přesto z ní nějakou vůni cítím, což mi ale vůbec nevadí. musím velmi pochválit složení, které mé oči nepálí ani jinak nedráždí - to se také moc často nestává. odličuje na jedničku, bez debat nejlépe ze všech micelárek, které jsem vyzkoušela. oči, s kterými je obvykle největší problém, nemusím šíleně drhnout a s řasenkou si poradí velmi obstojně, že už nemusím použít odličovací vodu na konečné "doodlíčení". pleť mi po ní přijde krásně čistá a svěží. dokonce jsem úplně vytěsnila ostatní tonika či pleťové vody a čistím pleť pouze tímto a musím říct, že jsem zaznamenala docela výraznou změnu. určitě netvrdím, že vám to z pleti udělá dětskou prdelku, ale mně se po ní pokožka výrazně zklidnila. jediné, co mi hlava trochu nebere je fakt, že pění (můžete vidět na fotce nad tímto odstavcem). občas dokonce i na pokožce. cena se v drogériích pohybuje od 100 do 200 korun v závislosti na různých akcích, které běží poměrně často. poměr kvalita/cena je v tomto případě tedy více než dobrý. 

mohu vám ji jedině doporučit, pro mě je to jednoznačně nejlepší micelární voda z našich drogérií.

+ balení, malá spotřeba, nedráždí a nepálí v očích, výborně odličuje, příjemný pocit a zklidnění pleti, cena a dostupnost
- pěnivost

už jste ji vyzkoušeli? :)



7 komentářů:

  1. zatím jsem jí nezkoušela, protože mám momentálně načatou Mixu, se kterou jsem mimochodem možná ještě spokojenější jak s L´orealkou, a v zásobě mám Bourjois, na kterou jsem také hodně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám právě tu od L'oréal a pěkně mě štve, že se tak blbě dávkuje, ale jinak jsem s ní moc moc spokojená :) Nad touto od Garnier jsem dost uvažovala, tak třeba příště, až dodělám tu L'oréalku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Diky za tip, podivam se, jestli ji tady v Holandsku maji. Ja nedam dopustit na odlicovace Garnier, tak by se mi micelarka od nich mohla hodit :) Ted pouzivam Estee Lauder Perfectly Clean a dost leze do penez a efekt nic moc, takze ten Garnier vyzkousim.

    OdpovědětVymazat
  5. Hned jak dopotřebuji Biodermu ji musím zkusit...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře! A moc se mi líbí to balení :)

    OdpovědětVymazat
  7. už som na ňu v drogérií pozerala, po prečítaní si ma celkom presvedčila, takže v obchode sa po nej teda pozriem:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!