MENU

úterý 11. března 2014

empties XVIII.

zase ten šílenej časovej pres... proč neustále nic nestíhám?! :D je pomalu půlka měsíce a zase jsem se nedostala k napsání jediného článku. 
Original Source sprchový gel - pamatuji si, že jsem ho kupovala, když byli v DMku nové, ale na řadu přišel až teď. má jít o veganské sprchové gely, což já bohužel neocením, ale musí se jim nechat, že všechny nádherně voní. doma už mám druhý, jinou vůni, ale opět je moc fajn.
Koupila bych si ho znovu? ANO, další už je doma :)

Freeman pleťová maska - tahle maska z vás udělá pravého šmoulu :) měla jsem sice pouze vzorek, ale rozhodně ji můžu zařadit na seznam těch nejlepších pleťových masek, v kterých je Freeman jednoznačně bez konkurence. moc příjemně voněla (připomínalo mi to vůni pláže) a ten pocit po smytí je k nezaplacení - pleť jako by byla odpočatá a krásně vyčištěná.
Koupila bych si ji znovu? určitě ANO, ale tentokrát v plném balení ;)

Bioderma sérum - vzoreček séra stahující póry. řada Sébium rozhodně není šlápnutím vedle pro ty, které trápí mastná pokožka, nicméně toto sérum mě příliš nenadchlo. vzoreček měl stěží 2 ml, takže žádné velké závěry dělat nemůžu, ale před namazáním pleť vypadala téměř úplně stejně jako poté. nějaké zázračné stažení pórů se tedy nekonalo. dejte mi do komentářů vědět, zda jste toto sérum zkoušeli a jak jste spokojené.
Koupila bych si ho znovu? spíše NE

e.l.f. gelové linky - spíš než mezi vypotřebované produkty bych tyhle linky mohla zařadit mezi "kosmetický odpad". linky už svojí službu nevykonají, protože naprosto vyschly, scvrkly se a z balení vypadly. no jo, co čekat, samy o sobě také za nic nestály... máte někdo podobnou zkušenost? :D 
Koupila bych si je znovu? to určitě NE

Vichy BB cream - označení "bíbí" pro každý tónovací krém u nás mě docela dostává, ale to bych tu musela neustále dokola omílat totéž. o BB cream se zdaleka nejedná, krytí je opravdu mizerné, ale věřím, že například slečnám či ženám se sušší pletí bez velkých nedostatků může tento krém třeba vyhovovat. pro mastnou pleť určitě vhodný není a mě osobně vůbec neoslovil v žádném ohledu. osobně si myslím, že by se určitě našla mnohem levnější varianta tohoto rádoby BB creamu.
Koupila bych si ho znovu? NE, NE a NE

Fruit Works sprchový peeling - tyto produkty jsem u nás viděla pouze a jedině v Tescu MY a trochu mě to mrzí, protože by si zasloužily mnohem více pozornosti. nabízí snad vše potřebné od sprchových gelů, peelingů, krémů na ruce po tělová másla a to všechno v úžasných a svěžích vůních. jestli budete mít šanci, tak určitě něco vyzkoušejte, neprohloupíte! :) já si budu muset také koupit nový peeling, tento má pro mě naprosto ideální částečky - kůži vám nerozdrásá a zároveň opravdu splní svůj účel.
Koupila bych si ho znovu? ANO, s radostí

Lee Stafford maska na vlasy - o této masce jsem psala samostatnou recenzi, kterou si můžete přečíst tady.
Koupila bych si ji znovu? ANO, časem se na ní určitě zase dostane ;)

používali jste/používáte nějaký z těchto produktů? jak vyhovují vám?


3 komentáře :

  1. Masku od Freemana se hodlám už déle vyzkoušet :) ten peeling vypadá moc dobře a masku od Lee Stafford už musím také pořídit :)
    Od elfu mám zkušenosti pouze s linkami ve fixu, s prvními jsem byla moc spokojená, ostatní dvě balení hrůza,vyschly snad po týdnu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám šmoulí masku od Freemana, taky se mi líbí jak je pleť pak krásně čistá a pružná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty linky mi udělaly přesně to samé, vyschly, scvrkly se a vypadly z balení :D Ale jako byla jsem s něma spokojená, to zas nemůžu říct, že ne. Ted jsem si koupila linky od značky UMA, tak uvidím, jestli budou dobré. A jinak ta značka Fruit works by mě teda zajímala, škoda, že není jen tak k sehnání!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!