čtvrtek 13. února 2014

week in photos #57

směs fotek, které se nahromadily ve foťáku... všechny už z našeho nového bytu :) zatím jsme ve fázi budování a sestavování, spousta toho ještě chybí, ale pokud budete mít zájem, mohla bych vám v budoucnu ukázat v nějakém "flat-tour" článku jak vlastně s přítelem bydlíme. můžu říct jediné - je to úžasný, nikdy jsem snad nebyla šťastnější i přes všechny ty povinnosti, které mám teď na bedrech.

7 komentářů:

  1. "je to úžasný" - to jsem ráda! :) bezva fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jahody bych si hned dala!:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. To musí být skvělý, bydlet jen tak ve dvou, my máme jenom svůj pokoj, ale i tak jsem taky hrozně štastná :) Ta poslední fotka - připraveni na Valentýna, jo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, to mi ani nedošlo :D běžná výzdoba, ale hezky tématická k tomu Valentýnu :))

      Vymazat
  4. mňamky! pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!