sobota 22. února 2014

snapshots /22.05.14/

po dlouhé době zase víkend doma :) z pomyšlení na pondělí a fakt, že budu muset zase "pěkně" do školy se mi dělá zle. člověk si hodně rychle zvykne, když nemusí vůbec nic dělat... no jo, nezbývá než zatnout zuby a nějak to přežít. také to tak po konci zkouškového máte?
slevám se nedalo odolat... / první snídaně v novém bytě :) / s úsměvem na zkoušku / nejlepší základ dne!
Arnošt má konečně kamarádku :) / výlet a následně týden skládání nábytku :D / "lejzi déj" / nejkrásnější Valentýn <3
ten se mi povedl :)) / svačinka / takový normální den ve škole... / rozhovory na úrovni s BFF

6 komentářů:

  1. Krásné fotky!:) a obzvlášť ty z Valentýnu :)
    A ty jahody bych si hned dala! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda tvoje snapshots ;) Mám to naprosto stejně s tou pozkouškovou nechutí, fakt hnus ten první týden školy... Vidím, že jahody na Valentýna jsou oblíbené, já dělala jahodový cheesecake :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, ty parfémy vypadají skvěle ! <3
    Sluší Ti to kočko.

    OdpovědětVymazat
  4. ja padouch 2 som tiež pozerala nedávno :)

    OdpovědětVymazat
  5. když vidím ty jahody... mňam, dala bych si :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!