MENU

pátek 28. února 2014

new in #46

věřili byste tomu, jak to utíká? zítra už máme prvního března... zima už také asi definitivně skončila, tak se snad už můžeme těšit na dny plné sluníčka :) 
[ parfémy - Calvin Klein ; Diesel ]
Calvin Klein - In 2 You a Diesel - Loverdose. povánočním slevám na http://parfums.cz se prostě nedalo odolat! byla to spontánní koupě - ani jeden z parfémů jsem nikdy neměla, ale měla jsem jejich vůni v povědomí z parfumérií nebo od kamarádek, které si je chválily. nesáhla jsem vedle, oba jsou teď mými velkými oblíbenci a každý den mám dilema, který zrovna použít :)
[ balzám na vlasy - Balea ; lak na vlasy - SYOSS ; balzám na vlasy ve spreji - Schwarzkopf ]
pomalu ale jistě dodělávám svojí oblíbenou masku od Lee Stafford a samozřejmě jsem sháněla nějakou náhradu. nakonec jsem neskončila u masky, ale u balzámu (je v tom vůbec rozdíl?!) na jemné vlasy, který vlasům má dodat objem. zatím jsem ho vyzkoušela pouze párkrát, takže nemůžu říct, že bych pociťovala rozdíl. kdežto u laku na vlasy můžu jednoznačně říct, že se mému oblíbenci od L'Oreal určitě nevyrovná. špatný není, ale pořád mám pocit, že to bohužel není ono a moc nevydrží. na řadu Million Gloss momentálně běží reklama v televizi a já jsem se nechala zlákat na tento balzám ve spreji. už jsem jich měla několik a jsou fajn - skvěle pomůžou s rozčesáváním vlasů. jestli moje hříva bude zářit miliony odlesků uvidím po vypotřebování ;) jen si trochu těžko zvykám na jeho vůni - pořád se nemůžu rozhodnout zda mi voní nebo ne.
[ deodorant - Balea ; vlasový olejíček - AVON ]
po tomto deodorantu jsem sáhla asi jen kvůli jeho vůni - hotová záplava ovoce. nicméně je to asi poprvé a naposled, protože je jeho vůně dost výrazná a tak se může bít s parfémem a druhá věc je, že nefunguje tak, jak jsem běžně u deodorantů zvyklá - na 24 hodinovou ochranu můžete hodně rychle zapomenout. doporučit ho tedy nemůžu.vlasový olejíček jsem dostala dárkem od kamarádky jsem na něj moc zvědavá! :)
[ korektor + rozjasňovač - Catrice ]
jelikož se všude o Camouflage creamu mluví a všechny si ho vychvalujete, musela jsem ho samozřejmě také vyzkoušet. ale v ten den, kdy jsem ho kupovala mi očividně štěstí nepřálo (nemluvě o tom, jak jsem díky cedulce na tričku, které mám 2 roky, pípala v každém obchodě a vypadala jako zlodějka nebo totální podivínka). samozřejmě, že jsem sáhla po odstínu číslo 2, takže ho můžu používat tak maximálně na líčení alá solárko. gr! uvidíme, jak v létě... alespoň, že tento rozjasňovač z limitky Celtica je věc, která mě hřeje na duši - mohla bych se na tu krásu dívat klidně celý den. 

čím jste si vy v poslední době udělali radost? :)


10 komentářů :

  1. Calvin Klein In 2 You je můj oblíbenec :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten rozjasňovač od Catrice je krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám ve spreji bych ráda vyzkoušela! Hrozně mě láká svým vzhledem:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já furt přemýšlím jestli si ten rozjasňovač mám taky koupit nebo ne :D Je strašně krásnej.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky chci něco od Catrice! U nás takhle značka prostě neexistuje, ani když přejedu 50km do jinýho města. :/ Jinak pěkné věci. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já furt přemýšlím, jestli camouflage od Catrice nebo match perfection od Rimmelu, zítra v drogerce už se musím rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  7. Dneska si pojedu Camouflage koupit...už nemůžu vydržet, jak ho všichni mají a pochvalují si ho :D!

    OdpovědětVymazat
  8. Calvin Klein má nejlepší parfémy :) Mám momentálně Down town a je skvělá.
    Krásné věci, hlavně kosmetika od Catrice :) rozjasňovač je boží.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta tvarenka nebo rozjasnovac vypada nadherne!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!