MENU

pátek 7. února 2014

empties XVII.

jako začátkem každého měsíce tu nesmí chybět empties - vypotřebované produkty tentokrát za měsíc leden!

Lancome La Vie Este Belle parfém - s těžkým srdcem dopotřebovávám parfém, který se stal mým velkým oblíbencem. nikdy se mi nestalo, že by mi okolí chválilo vůni jako právě u něj. bez váhání ho řadím mezi mé TOP parfémy na podzim/zimu.
Koupila bych si ho znovu? ANO, velmi ráda 

Balea pěna na holení - dlouho jsem si říkala, že pěny na holení jsou k ničemu a že stejnou službu mi prokáže klasický sprchový gel, takže jsem je vůbec nepoužívala. chyba! díky pěně je oholení mnohem hladší a vydrží déle. pro milovníky kokosu bude dalším velkým plusem nádherná vůně :)
Koupila bych si ji znovu? určitě ANO

Freeman obličejový scrub - Freeman patří k mým oblíbeným značkám a zbožňuju hlavně jejich pleťové masky. recenzi na scrub si můžete přečíst tady
Koupila bych si ho znovu? ANO

Lancome Dream Tone krém (vzorek) - vždycky jsem si říkala, že pečující kosmetika od Lancome není nic pro mě. svůj názor jsem hodně rychle změnila, když jsem vyzkoušela vzoreček zázračného Dream Tone krému. kdyby nestál přes dva tisíce, bez pochyby už bych ho měla doma. nemůžu pozorovat viditelné výsledky z tak malého balení, ale má pleť si s ním jednoduše velmi dobře rozumí. a nádherně voní po růžích!
Koupila bych si ho znovu? našetřím a třeba ANO :)

essence kajalová tužka na oči - klasická černá kajalka, ke které se ráda vracím a nesáhnu po jiné. je černá přesně tak, jak si představuji, měkká, takže se s ní dají lehce vykouzlit kouřovky a výdrž také není nejhorší. za tu cenu si opravdu není na co stěžovat a balení mi vydrží i déle než rok.
Koupila bych si ji znovu? ANO

Balea vlasová emulze - chránící vlasy před teplem při fénování. je to už asi starší balení a nedokážu říct, zda ho v DM ještě najdete. slibuje ochranu, objem a perfektně upravené vlasy - no... takový zázrak to sice není, ale vlasy se díky němu dobře rozčesávají a zajímavě voní.
Koupila bych si ho znovu? spíše NE

Aussie balzám na vlasy - legendární výrobek této značky, který má suché a zničené vlasy hydratovat do hloubky a navrátit jim jejich krásu. spíš než zázrak mi přijde jako obyčejný kondicionér. tím nechci říct, že je špatný - to vůbec ne, ale žádné ty "zázračné" účinky jsem u něj nepozorovala. vlasy po něm krásně voní a dobře se rozčesávají. 
Koupila bych si ho znovu? i přesto ANO :)

máte s těmito výrobky zkušenost?

7 komentářů :

  1. Lancome La Vie Este Belle parfém je nejkrásnější vůně, už dlouho ji chci koupit a Aussie balzám na vlasy mám též ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po tom parfému taky toužím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala mě ta pěna, já používám nějakou pěnu do sprchy, se kterou si nedokážu představit, že bych se celá namydlila, tak jsem ji začala využívat na holení a je to fajn :) Tak až dojde, zkusím tu od Balei.

    OdpovědětVymazat
  4. Scrub od Freemana se chystám vyzkoušet a pěnu od Balei mám také ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. tento parfém voní vážně nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  6. chci zkusit ten scrub od freemana, protože miluju jejich slupovací masku. Ale zatím jsem se tomu neodholala a pořád se vracím ke své milované neutrogeně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ách, toho parfém je takováá škoda, voní náádherně ! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!