úterý 11. února 2014

Astor Lipcolour butter

krásný podvečer všem čtenářům! užívám si poslední dny volna před začátkem letního semestru a v neposlední řadě se také snažím dohnat své bloggerské resty :)
drogérkové napodobeniny slavných "chubbíků" vloni představila značka Astor právě v podobě Lipcolor Butter balzámů ve dvanácti odstínech. tyto balzámové rtěnky rychle získaly na oblibě. ačkoliv jsem se na ně velmi těšila a ihned po jejich naskladnění do drogérií jsem si na vyzkoušení jeden koupila s tím, že určitě sáhnu i po dalších odstínech, dodnes z nich bohužel nadšená nejsem. více než půl roku používání mi dalo za pravdu, že kamarádi nebudeme a raději sáhnu po rtěnce či samotném balzámu.
balzám je vymyšlený opravdu důmyslně - tyčinka je uvnitř balení a podle (s)potřeby ji můžete vysouvat/zasouvat, což je bezva. třeba u chubby sticků od Clinique mi vždy vrtalo hlavou, zda se dají dále "vysunovat" či to mají zařízené nějak jinak. (dodnes to nevím, ale nevadí...) množství produktu také není zanedbatelné, ba naopak. troufnu si říct, že nějaký ten pátek určitě vydrží. balení je na oko pěkné, ale s praktičností je to horší. jak si můžete všimnout na fotce, vnitřní "konstrukce" moc nesedí na svém místě a dochází tak ke kontaktu s balzámem, takže je tyčinka různě sedřená a já jsem čekám kdy se ulomí. samotný zlatý nápis na obalu šel také hodně rychle do kytek.
[ odstín 009 - Burnt Rose ]
jako balzámová rtěnka slibuje hydrataci rtů společně s pigmentací, která dodá jemný barevný nádech. s tou hydratací to opravdu není tak slavné, jak avizuje - aplikace je sice příjemná, dobře se roztírá, hrot je téměř až máslový, ale po nanesení se nemůžu zbavit pocitu ulepených rtů místo pocitu hydratace. barva po chvilce začíná na rtech zvláštně žmolkovatět, sedne si do vrásek a hlavně se mi nikdy nepovede ji nanést rovnoměrně. rty mám proto nevzhledně šmouhaté, protože nevytvoří jednotnou barevnou vrstvu (patrné i na fotce). ze rtů také mizí nerovnoměrně a výdrž také není jeho silnou stránkou. je příjemně parfemovaný, ta vůně mi připomíná vanilkový pudink, ale to je bohužel tak jediné pozitivum, které můžu konstatovat.

za sebe tedy bohužel tenhle balzám doporučit nemohu, ale samozřejmě není nemožné, že někomu vyhovuje či vyhovovat bude :) když budu chtít hydrataci, sáhnu po klasickém balzámu a když pigmentaci, tak zase po rtěnce - kompromis v této podobě bohužel není nic pro mě.

+ dostupnost v drogériích, vůně, vysouvací systém, množství produktu, široký výběr odstínů
- chatrné balení, pocit ulepených rtů, šmouhatění, slabá výdrž, nehydratuje, nerovnoměrné nanášení barvy

máte ho doma? jak vyhovuje vám?

5 komentářů:

  1. Mě taky nějak extrémně nevyhovuje, lepší mi přijde tyčinka od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle tvé recenze teda nic moc, já tohle ani nic podobného nezkoušela, tak nemůžu posoudit, přece jenom na rtěnky mě skoro vůbec neužije :)

    OdpovědětVymazat
  3. Barvu má krásnou, ale pokud balzám, tak opravdu hydratační :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně naopak vyhovuje moc a problémy, o kterých píšeš vůbec nemám...
    Už jsem si koupila 3 odstíny... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda tuhle balzámortěnku považuju za absolutní špičku všeho, co jsem kdy v téhle kategorii vyzkoušela. Krásně voní, hydratuje, na rtech vypadá pěkně, nikam nezalézá, dlouho drží. Odstín Burnt Rose je perfektní. Já tenhle "chubbík" miluju! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!