úterý 21. ledna 2014

snapshots /21.01.14/

zkouškové v plném proudu, kredity začínají pomalu plnit index, tak doufám, že vše zvládnu a ten stres mi přinese ovoce :) o víkendu se s přítelem stěhujeme do Liberce, začíná pro mě další etapa života, na kterou se moc těším. je to jenom můj pocit nebo všechno tak šíleně letí?!

přidávám fotky několika posledních týdnů z mého instagramu, takže se neděste vánočního stromečku :D
 vánoční atmosféra / bye bye ombré! / pomocník v balení dárků :) / merry merry!
 sweather weather / <3 / moje závislosti! / stěhování se blíží :)
to bych mohla pořád... / nejlepší seriál ever / zakažte mi nákupy! / ať už je to zkouškový pryč :(


3 komentářů:

  1. Tedaa, to bude super etapa! Já už s přítelem bydlím od začátku semestru, není to teda tak, že bysme byli furt spolu, přes víkendy jsme každej jinde, ale i tak je to skvělý a jde to líp, než bych čekala :) Tak at vám to taky tak klape! A zkouškový budeš mít za chvilku pryč, určitě to zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pekne :)) držím palce na skuškach :) pokiaľ chceš môžeš sa zapojiť do giveaway o galaxy leginy http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/01/galaxy-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, ten svetr je super! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!