sobota 18. ledna 2014

Revlon ColorStay make-up

krásný víkend přeji! dnes konečně článek se slibovanou recenzí na můj neoblíbenější make-up :)
Revlon sice není značka, kterou najdeme v našich drogériích jako je tomu za oceánem, ale už je poměrně dobře dostupná i na několika českých eshopech. tedy alespoň, co se tohoto make-upu týče. existuje ve dvou variantách - pro suchou až normální a smíšenou až mastnou pleť. dlouho jsem sháněla make-up, který bude vyhovovat právě mé mastné pleti; zakryje nedostatky a přitom neucpe póry, nebude dělat mapy a hlavně, abych s ním neleskla jako disko-koule. tenhle make-up je nezklame ani v jediném bodě!
velikost balení je vcelku průměrná - 30 ml. při téměř denní spotřebě mi vydržel už skoro rok. někoho možná vyděsí lahvička bez pumpičky nebo jiného dávkovače. já si ho nalívám do speciálního kalíšku, v kterém ho můžu nechat, abych zbytečně neplýtvala a když do něj jednou naliji víc, jednoduše další den sáhnu po něm dokud ho nevypotřebuji. výběr odstínů je široký, takže věřím, že si každý najde ten svůj, ale na druhou stranu není jak si daný odstín vyzkoušet. já mám odstín 150 Buff, což je druhý nejsvětlejší a v období podzim až jaro je naprosto identický s mojí pletí. my bledule víme, jak je těžké v těch našich vodách sehnat světlounký make-up. konzistencí je dost tekutý, ale já to beru jako pozitivum, protože se s ním výborně pracuje a nešmouhatí - krásně se dá roztírat ať už prsty nebo štětcem. krytí je jedna z jeho velkých předností, takže si hravě poradí i s výraznými nedostatky jako červené fleky, jizvy či pupínky a pleť sjednotí. tomu, kdo potřebuje jen lokální korekci určitě také skvěle poslouží. slibuje výdrž celých 24 hodin, ale pochybuju, že by někdo vyžadoval, aby mu make-up vydržel do druhého dne. když ho nanesu ráno, večer mám pořád pleť sjednocenou a flíčky zakryté, takže si s klidem dovolím tvrdit, že zvládne 16 hodinovou směnu
[ úplně bez make-upu ; pouze make-up ; konečné líčení ]
abych tady jen netlachala o tom, jak je skvělý, dokládám svá slova fotkou jako důkaz - obličej vypadá téměř jako by prošel photoshopem. a prosím, buďte shovívaví, vím, že má pleť je plná nedokonalostí.

+ vysoké krytí, sjednocení, široký výběr odstínů, výdrž, vhodný pro mastnou pleť, konzistence
- nedostupnost, balení bez dávkovače

vřele ho můžu doporučit všem s mastnou pletí, kteří vyžadují vysoké krytí nedostatků a dobrou výdrž.
máte s ním zkušenosti? jaký je vás osvědčený make-up?

7 komentářů:

  1. Jak já jsem se těšila u tebe na tuto recenzi, ale co je horší, ten MU teď potřebuji :D! Vypadá opravdu skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně děkuju, teď si ho budu muset objednat a vyzkoušet taky! :-D Já používám od Astoru a nevím, jestli je to mejkapem nebo mnou, ale po dvou hoďkách mi leze z obličeje a mě to strašně deptá! :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vypadá fakt dobře! Kde přesně jsi objednávala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objednávám ho od různých prodejců na mimibazaru, kolikrát je tam chytneš i v akční ceně :)

      Vymazat
  4. teda, to krytí je opravdu skvělé!

    OdpovědětVymazat
  5. uzasne krytie! dufam, ze v UK ho zozeniem!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. kedysi som ho používala, plánujem ho znovu vskúšať na leto, aký budem mať naň opäť názor :) ja som však suchá pleť
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!