MENU

pondělí 6. ledna 2014

oblíbené filmy 2.

dnes opět jeden off-topic článek a to konkrétně další várka mých filmových favoritů. některé z vás mrzelo, že k samotným filmům nepíši svůj názor, ale nevím, zda by vás bavilo si desetkrát přečíst jak tenhle film a tenhle film zbožňuju :D raději hned odkazuji na filmovou databázi, kde se můžete podívat na trailer a případně si přečíst stručný obsah. ačkoliv jsou žánry filmů hodně rozlišné, neustále se v nich střídají moji oblíbení herci (to je asi dost očividný).

 #5 James Dean
 #10 Smrt panen

dejte mi v komentářích vědět, jaké jsou vaše oblíbené filmy :)

7 komentářů :

  1. Gatsbyho milujem ♥ okrem neho som ale žiadny z týchto nevidela. ale minimálne ten s Bradom a Jamesa Deana by som si rada pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  2. V tomto článku se mi líbí filmů spousta, ale nejvíc asi Joe Black a Šestý smysl. Můj absolutně nejoblíbenější film je Volný pád s Douglasem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Navždy spolu <3 Tatum <3 <3 :D :-)

    OdpovědětVymazat
  4. viděla jsem jen Nic nás nerozdělí a Podivuhodný příběh :) i ostatní vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  5. podivuhodný příběh miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nic nás nerozdělí je boží film! Jinak jich spoustu znám, ale pořád jsem je neviděla, musím to napravit, minimálně s Gatsbym :)

    OdpovědětVymazat
  7. šestý smysl a smrt panen jednoznačně za mě super, a buttona má ráda moje ségra :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!