MENU

čtvrtek 2. ledna 2014

empties XVI.

první článek roku 2014 patří spotřebovaným produktům za prosinec! doufám, že vás oslavy moc nezmohly a ještě jednou přeji hodně úspěchů v novém roce :)
vypadá to, že toho dnes je víc než obvykle, ale zdání klame :)

L'Oreal micelární voda - už tisíckrát omílaná micelárka, která přišla do drogérií jako novinka během (už) loňského podzimu. byla jsem zvědavá, takže jsem ji samozřejmě musela vyzkoušet a jsem spokojená. dovolila bych si říct, že je to možná ta nejlepší micelárka, kterou jsem vyzkoušela. má příjemnou vůni, která není přehnaně výrazná či dráždivá, odličuje na jedničku a nelepí, což je věc, která mi u micelárek vadí.
Koupila bych si ji znovu? ANO, koupím 

L'Occitane sprchový gel - vzoreček pivoňkového sprchového gelu z některého beautyboxu. voní nádherně, to se musí nechat (pivoňky miluju!), ráda jsem ho vyzkoušela, ale že bych musela za sprchový gel dávat několik stovek se říct nedá. na mě trochu drahá srandička.
Koupila bych si ho znovu? NE

Estée Lauder řasenka - už jsem o ní mluvila v článku o řasenkách. dostala jsem ji jako dárek, takže si nejsem tam úplně jistá, zda bych si ji za plnou cenu koupila. 
Koupila bych ji znovu? MOŽNÁ...

La Roche-Posay řada Effaclar - koupila jsem si zkušební balíček určený na aknózní pleť, který obsahoval mycí gel (50 ml), micelární voda (50 ml) a korekční krém (3 x 3ml) za krásných sto korun. po vyzkoušení bylo jasné, že si tyto produkty pořídím v plném balení. pro mou mastnou pleť naprosto bezchybná péče! mohu jedině doporučit.
Koupila bych si ji znovu? určitě ANO

Revlon make-up - pro mě jasná jednička mezi make-upy. jen málo který mi sedl jako právě tenhle. mám verzi pro mastnou pleť a chystám na něj samostatný článek, takže se můžete v blízké době těšit!
Koupila bych si ho znovu? ANO, musím doplnit zásobu co nejdříve!

Garnier šampon&kondicionér - o této řadě jsem psala článek tady. musím ale uznat, že meruňka mi voněla mnohem lépe než levandule, ale celá tahle řada se dle mého názoru povedla.
Koupila bych si je znovu? šampon zajisté ANO, kondicionér NE-E

vyzkoušeli jste některý ze zmíněných produktů? jak vyhovoval vám?

10 komentářů :

  1. micelárka od L´oréal je najlepšia :))) minula som ju tiež šmahom ruky

    OdpovědětVymazat
  2. L´oreal micelárka je vážně skvělá, a s Revlon make-upem jsem také strašně spokojená! na LRP Effaclar řadu se kouknu, už jsem přemýšlela o nějakém pleťovém krému...

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, La Roche Posay je nejlepší :-) A s micelárkou od Loreálu jsem taky spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Revlon make-up mě čím dál více láká, proto se těším na článek:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám buď divnej kus nebo nevím, ale ta moja micleárka od L'Orealu pění a za boha nemůžu zjistit proč! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš recht, trochu pění (taky jsem se divila), ale není to nic z čeho bych šílela :)

      Vymazat
  6. Těším se na recenzi na Revlon MU :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na revlon makeup jsem velmi zvědavá už po něm taky nějaký pátek pokukuji, ale bojím se, že bych si na internetu vybrala špatný odstín

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se těším na recenzi Revlonu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Micelárka od L'oreal je boží, to se musí nechat :) sadu od La Roche jsem si nestihla za tu dobrou cenu koupit, ale zkusím vyzkoušet něco z toho :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!