sobota 28. prosince 2013

week in photos #56

jako každý rok jsem se na Vánoce moc těšila, ale letos jsem ještě o Štědrý den neměla vůbec vánoční náladu. Vánoce bez sněhu prostě nejsou ono... v jednom z příštích článků vám ukáži, co jsem našla pod stromečkem :) já se z toho množství jídla pomalu nemůžu hýbat a do učení se mi vůbec nechce :( jaké byly vaše svátky? 


7 komentářů:

  1. bez sněhu no :( moc hezký momenty!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píšeš, z představy toho učení na zkoušky je mi zle a to jsem ještě ani nezačala :(

    OdpovědětVymazat
  3. Super, už se těším na článek s dárky:))

    OdpovědětVymazat
  4. Máš vždycky tak krásný fotky :) Jak píšeš s tím učením, je to fakt hrůza se k něčemu donutit, zkoušku mám už 6. a ještě jsem nezačala :(

    OdpovědětVymazat
  5. souhlasím, ten sníh mi také chybí. dostala jsem teplou parku a válenky, a ani je nemůžu nosit, protože bych se uvařila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!