úterý 31. prosince 2013

new in #44 - vánoční dárky

všem přeji krásný poslední den tohoto roku! doufám, že do nového roku vstoupíte tou pravou novou a ne na všech čtyřech :) poslední článek pro tento věnuji slibovaným vánočním dárkům, které jsem našla pod stromečkem.
první sekce - oblečení :) bílá halenka vhodná na nějaké formální události a dva modré svetry - vše z C&A. tričko s tygřím potiskem z pánského oddělení v New Yorkeru a černé skinny opět z C&A.
černou kabelku mohu tímto odškrtnout ze svého seznamu přání. z eshopu kabea.cz. boty, do kterých jsem se naprosto zamilovala, ale vždycky jsem jejich koupi odložila, jsou z GATU.
ultra roztomilé povlečení se sovičkami - jeden z dárků, který mi udělal vůbec největší radost. jsem divná, já vím :D
 nový fén byl nutností, protože ten, který doma máme, už je starý a značně opoužívaný. nikdy jsem k fénování nepotřebovala nic extra, ale tenhle fén je opravdu skvělý!
 knihy k Vánocům neodmyslitelně patří a já jsem pod stromečkem našla románovou předlohu Milž Johne ke stejnojmennému filmu a pokračování mé oblíbené série Her o trůny. diář na rok 2014 jsem si nadělila sama stejně jako zápisník s motivy Monetových leknínů.
 taška s obrázky Londýna, šikovná krabička na cokoliv od Manufaktury a vytoužená kosmetická taštička z H&M.
 růžové naušničky a obal na mobil, po kterém jsem šíleně toužila od přítele.
a to nejlepší nakonec - kosmetika! pečující, dekorativní, vlasová, parfém, laky na nehty a spousta dalšího... vše v další krásné krabičce tentokrát s obrázky Paříže.

a co jste pod vánočním stromečkem našli vy? jaký dárek vám udělal největší radost?

11 komentářů:

  1. aussie šampón som tiež dostala. sú úplne najlepšie :)
    a veľmi sa mi páči tvoj diár :) smiem sa spýtať odkiaľ je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, je z ebay :)
      najdeš ho tady > http://www.ebay.com/itm/261301136301?var=560231580697&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Vymazat
  2. "Beckhamka" je jedna z mých oblíbených :) .... krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Áááá to povlečení! Miluju sovy!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu krabičku s motivy z Paříže a povlečení se sovičkama chciiii! Moc hezké dárky :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné dárky! na kabea mám také vyhlédnutou kabelku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, tolik veci! urcite zaslouzene ;) Me hodne zaujal ten journal. Vse nej do 2014!

    OdpovědětVymazat
  7. A kde jsi diář pořídila? :-) Jinak krásné dárky. Obal na mobil je roztomilý :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je z ebay, odkaz jsem dávala už do komentáře výše ;)

      Vymazat
  8. Krásné věci, moc se mi líbí ta paris krabička!

    OdpovědětVymazat
  9. wooow krásné dárky, závidím!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!