úterý 10. prosince 2013

new in #43

se zimou každoročně přichází problém "zimní výbava". tímto označením mám na mysli boty, které přežijí sníh a bundu, díky kterým letos neumrznu. 
[ šála - C&A ; naušnice - eBay ; hodinky - dárek ]
k zimě jednoznačně patří velké chundelaté teplé šály, tuhle jsem si naprosto zamilovala. mohla bych ji nosit stále! tématicky zimní naušnice jsem objednávala na ebay, jsou super roztomilé! :) hodinky byly dárek od přítele.
[ topy - New Yorker ; F&F ]
dva topy hodně podobného splývavého střihu, které se dají využít na běžné denní nošení, ale budou vypadat skvěle i na společenštější událost. svislé proužky jsem si zamilovala!
[ boty - CCC ]
zimní boty jsou pro mě každý rok noční můrou... po dlouhém, předlouhém hledání jsem konečně našla pár, který se mi líbí! nechtěla jsem černé, ale jako vždy jsem u ní skončila, takže klasika. zamilovala jsem si zipovou aplikaci, která je vzadu na botách. uvidíme, jestli přežijí opravdu celou zimu, zatím mi slouží a jsem spokojená.
[ bunda - C&A ]
aby toho trápení nebylo málo, mám tu zimní bundu. původně jsem toužila po kabátu, ale štěstí při mě nestálo a skončila jsem u bundy, nad kterou bych asi nikdy nepřemýšlela. když se na to podívám zpětně, tak jsem ráda, že jsem zvolila právě tuhle bundu, protože je to konečně něco jiného a i když se na první pohled nezdá nijak pěkná, na postavě vypadá moc dobře. není úplně černá, spíše hodně tmavá hnědá.
[ svetr - KIK ; tílko - H&M ]
obyčejný svetr, který je úžasně pohodlný - přesně kousek, který bych mohla nosit pořád a pořád dokola. v H&M jsem doplnila můj šatník o obyčejné černé tílko, který je pro mě jako základní stavební kámen mnoha outfitů.

míváte také problém se "zimní výbavou" nebo jsem jediná?

7 komentářů:

  1. Zimní boty jsem si koupila před dvěma lety hned dvoje, protože se mi to nestává často, že by mi nějaký seděly a navíc se mi líbily. :D Doufám, že ještě třetí zimu přežijou. S bundou už je to horší, mám pocit, že jsem si zkoušela dvakrát tuhle z C&A v červené, sedí mi, dělá opravdu pěknou postavu, ale to jsou jediný plusy. U té červené se mi ještě víc nelíbí ten materiál, ale zároveň si říkám, že stejně nic bavlněného letos neseženu. Navíc se mi nelíbí kombinace červené bundy se zlatým zipem, páskem... asi to chce zajet mimo hranice, abych sehnala něco, co se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem koukala na její červenou variantu, ale stejně jako Tobě se mi nelíbily ty zlaté detaily, nešlo to k sobě. tahle byla láska na první oblečení :)

      Vymazat
  2. Ano, klasicky sehnat pekne kozacky :) To je peklo nejvetsi. Ty nausnicky jsou moc roztomile a darek od pritele taky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ten pásikavý top vyzerá skvelo a náušnice sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Boty se mi moc líbí, přesně nějaké takové bych si chtěla pořídit, protože mám jen vysoké:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám každý rok hrozný, ale příšerný problém s nakupováním kabátu/bundy a kozaček, fakt noční můra. Letos jsem kupodivu kozačky sehnala hned na konci října a parku mám z minulého roku tu stejnou, tu nesundávám od října do března :D Ty botičky jsou fakt nádherné, v Brně jsem je v CCC neviděla, škoda. Moc se mi líbí náušničky :)

    OdpovědětVymazat
  6. rozhodně jediná nejsi. já měla bundu = parku objednanou z netu, takže jsem vůbec nic neřešila, až když mi dorazila asi o dvě čísla větší na začátku prosince, jsem nějakou začla shánět :D většina samozřejmě už přebraná, takže z mého "koupím si bund maximálně za 1500" nebylo nic :D naštěstí jsem našla krásnou v Tally Weijl, ale 1500 teda vážně nestála :D
    kozačky jsem začala řešit ještě později, takže je budu mít až následující týden. mimochodem ty tvé z CCC jsem vůbec nezahlédla, jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!