MENU

neděle 29. prosince 2013

Holika Holika facial scrub

ačkoliv je Holika Holika oblíbená asijská značka, u nás není profláknutá jako některé její konkurentky (Missha, Skin79 či Skinfood). tyto značky jsou známé především díky slavným BB creamům, ale ve svém arzenálu mají spoustu produktů, dekorativní kosmetikou počínaje a vlasovou péčí konče. při nakupování na ebay jsem na tuhle značku náhodou natrefila i já sama a dnes bych se s vámi ráda podělila o své zkušenosti s cukrovým scrubem.
řada Pig-nose je určená na pleť s černými tečkami. obsahuje hned několik produktů - tento cukrový peeling, gel na uvolnění pórů a pásky na odstranění černých teček. černé tečky trápí mnohé z nás a ačkoliv jsem vyzkoušela už desítky výrobků, které slibují, že vás černých teček na dobro zbaví, tak ty, které opravdu fungují bych mohla spočítat na prstech jedné ruky a stále by to bylo moc. věřím, že určitě nejsem jediná.
jak jsem už zmiňovala, scrub jsem objednávala na ebay a cena se pohybovala okolo 10 dolarů i s poštovným. když mi přišel, byla jsem trochu zaskočená velikostí - obsahuje pouze 30 ml, takže je to opravdu malinké balení. obavy, že mi nevydrží se ale brzy rozplynuly. na fotce můžete vidět, kolik jsem spotřebovala po více než třech měsících používání. když k němu přičichnu, cítím citrusy (po prozkoumání složení jsem objevila extrakty z citrónů) a jelikož jsem děvče zvědavé, zajímalo mě, zda je scrub opravdu z cukru, jak slibuje. ano, když pomineme nějakou tu chemickou pachuť, je sladký! :D 
konzistence je hustší, ale po kontaktu s vodou se částečky cukru výborně rozpouští. používám ho jako scrub k odstranění odumřelých buněk z celého obličeje, ale pokud máte hodně citlivou pleť, bude na vás možná trochu hrubý - vše záleží na tom, kolik vody při masírování nanesete. po důkladném masírování se částečky cukru úplně rozpustí a vznikne mycí gel. výrobce uvádí, že se má nechávat 15 minut působit a poté teprve smýt, ale to jsem osobně nikdy nezkusila. pro viditelné výsledky se má používat 1x až 2x týdne.

jako scrub funguje výborně - po použití je pleť bez šupinek odumřelé kůže a krásně vyhlazená. s černými tečkami to sice taková hitparáda není, ale produkt, který by nás této nedokonalosti jednou pro vždy bohužel neexistuje. tedy existuje, ale jmenuje se Adobe Photoshop a s kosmetikou nemá moc společného. po pravidelném používání jsou sice méně patrné, ale pryč nejsou. rozhodně si však zaslouží místo mezi těmi nejúčinnějšími produkty, které s černými tečkami bojují.

malinké mínus má pro svou (ne)dostupnost. k sehnání je pouze přes internetové stránky.

+ vůně, výdrž, víceúčelovost (scrub a mycí gel v jednom), černé tečky méně patrné
- dostupnost

jaký produkt pomáhá vám s černými tečkami?





4 komentáře :

  1. žádný scrub jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet, škoda! vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten vypadá zajímavě ;) a má super roztomilé balení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bych mohla zařadit jako další plus! ;D

      Vymazat
  3. Pěkná recenze a souhlasím s Šárkou, ten obal je roztomilý :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!