MENU

sobota 30. listopadu 2013

week(s) in photos #55

dnes jen menší random posledních dní, týdnů a vlastně i měsíců :)



10 komentářů :

  1. Ty kotníčkové boty vypadají moc pěkně :), odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, z CCC :) konečně jsem si vybrala (pod)zimní boty :D

      Vymazat
    2. také se mi líbí ,v CCC jsem si jich vůbec nevšimla!

      Vymazat
  2. Ty botky jsou vážně skvělé, snad na ně narazím :)
    A na vosky YC si dělám zálusk, ale ještě jsem nesehnala pěknou aromalampu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ti chtěla pochválit ty botky, ten červený detail je super :) Jů a lískáče a trdelník bych si dala ♥

    OdpovědětVymazat
  4. ty tvoje week(s) in photos mám nejraději! :)
    A souhlasím s holkama, ty botky jsou fakt strašně pěkné!

    OdpovědětVymazat
  5. Tatranský čaj mám taky jako "dekoračku", ale silnější (42%)... bronzovou lahev. :)

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj krásny random :)) yankeee sú najlepšie .. a ta druha fotka je super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!