úterý 5. listopadu 2013

snapshots /05.11.13/

do vánoc zbývá 49 dní. začít panikařit nebo ne? ve škole to začíná houstnout, ale do zkouškového ještě času dost... že jo?! momentálně mám úplně jiné starosti :)) <3
 pro Liberečáky - skvělá kavárnička :) / já a mé druhé já / takový normální večer na koleji... / glamorous
 já jsem kočičí / každoroční tradice - Velká Pardubická / aby bylo na přednáškách co číst / mlsání se stylem
selfie / vodárka, jablíčko a Activity / Halloween! / vůně domova

5 komentářů:

  1. Mně to ve škole houstne už od září :D A co se Vánoc týče, já panikařím jen ohledně dárku pro přítele. Nemám tušení, co mu koupit.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám zatím dárek jen pro přítele, už se ale pracuje na těch dalších :D

    OdpovědětVymazat
  3. neostáva do vianoc už len 49 dni? :D či mam zase zle informácie :D
    pekne fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee náhodou jsem tě našla,nevěděla jsem,že máš blog. Sluší ti to

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!