pátek 29. listopadu 2013

Alverde matte creme

do Vánoc už zbývá už méně než měsíc, tak mě jako každoročně zajímá - máte už vánoční dárky nebo je na vás ještě brzy? já letos poprvé začala s nákupem dárků dříve, protože jsem se poučila z předešlých let a ten chaos v obchodech pár dní před Vánoci je opravdu příšerný.
po tom, co jsem vypotřebovala svůj oblíbený matující krém od Baley, o kterém jsem psala v tomto článku, dlouho jsem hledala nějakou náhradu z drogérkové sféry. s koupí jsem vyčkávala, protože v obchodech jsem nenarazila na žádný podobný, který by stál za zmínku. až teď ke konci listopadu mě kdosi vyslyšel a Alverde zařadilo do svého sortimentu novinku - řadu s vůní limetky a jablka, která obsahuje matující denní krém a čistící pěnu (kterou chci také určitě vyzkoušet).
bez namazání obličeje si nedokážu představit své ráno a hlavně ho používám jako základ pro pozdější nanášení make-upu či korektoru. jelikož ale trpím na mastící se pleť (hlavně pak T-zónu), potřebuji matující krém. především také proto, že klasický hydratační krém se mi dobře nevsákne a obličej působí ještě více mastně. 
překvapilo mě už samotné balení krému - jsem zvyklá na klasické kelímky, ale na druhou stranu uznávám, že tohle řešení je mnohem hygieničtější než verze, kdy do kelímku neustále saháte špinavýma rukama. horší to bude ale s dostáváním krému z tubičky až ho tam bude zbytek. co se obsahu týče, jedná se o klasické 50g balení (a cena je pohybuje okolo 80 Kč), což je pro pleťové krémy vcelku standardní a běžný obsah. vůně naprosto odpovídá popisu - je cítit svěží směs jablek a limetek. na rozdíl od Baley mi tahle vůně přijde mnohem více přirozená - méně umělá a chemická. krém má spíše tekutější konzistenci, takže se výborně roztírá. na celý obličej ho stačí malinké množství a vsakuje se velmi rychle. zmatnění sice není stoprocentní, ale stále se jedná o krém, takže mu to s radostí odpustím. s klidným srdcem ho tedy můžu doporučit.

sečteno, podtrženo musím říct, že jsem velmi spokojená! zároveň je to moje "poprvé" s péčí o pleť od značky Alverde.

+ cena, dostupnost, vůně, rychlé vsakování, roztíratelnost, dobrý základ pod make-up, zmatnění
- nic

jelikož se říká, že člověk by měl mít stále rezervy, tak tomuto krému dávám 9,9 bodů z 10 možných! :)

2 komentářů:

  1. Vypadá dobře a vonět musí ještě líp:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyhle tubičky ke konci rozstříhávám, abych se dostala k celému obsahu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!