MENU

úterý 15. října 2013

tag: blogerská prokrastinace

život na koleji je bezvadný :) školu mám zatím pod palcem, ale začínají se mi na polici množit nehezké několika set stránkové knihy plné nezáživných témat. jak se daří vám?

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
přiznám se, že jsem hrozný lempl hlavně co se mazání těla týče. co jsem ale tenhle tag četla u jiných, myslím, že nejsem jediná :D průběžně se mazat neumím, vždycky se začnu mazat až když je nejhůř a pokožka už je v dezolátním stavu.

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
určitě je nemyji tak často, jak by se mělo, ale snažím se je udržovat čisté.

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
v tomhle bych si také dala za ucho. klidně bych ho dokázala nosit 14 dní, za to se vážně stydím, ale svou lenost prostě nedokážu překonat. 
4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického produktu, přestože ho nutně potřebuješ?
tohle se docela liší v závislosti na tom, o co se jedná. obecně to ale trvá dost dlouho, neustále mám doma něčeho nedostatek a nebo to nemám vůbec, protože se do města nedostanu/nedostala moc často a když už vejdu do obchodu, v tu ránu zapomínám, co jsem chtěla - vždycky!
5. Jaký je tvůj největší kosmetický hřích?
dost často chodím spát neodlíčená a ne a ne se poučit.

6. Nekosmetická činnost, kterou odkládáš?
učení, rozhodně :D další klišé je samozřejmě uklízení

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
nerada jsem v časovém presu, takže jsem radši, když mám na vše dost času.

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
asi zbytečná otázka :D
9. Jak je zorganizovaná tvoje make-up sbírka a sbírka laků?
zatím bohužel dost omezená. mám jednu skříňku s košíčky kam odkládám v podstatě všechno - jeden šuplík patří make-upu, druhý pečující kosmetice a třetí lakům na nehty. jinak na poličkách nad touto skříňkou mám kosmetiku, povětšinou tělovou a pečující, kterou používám nejčastěji. jelikož jsem ale hrozný bordelář, tak mám jednotlivé produkty i rozházené různě po pokoji.

8 komentářů :

  1. S tím mazáním jsme na tom opravdu stejně:D
    Až cítím, že už mě pokožka svědí a je suchá začnu se teprve mazat:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje tagy mám vždy nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  3. s mazanim jsem na tom stejne :D tenhle tag se mi libi, asi se take objevi u me na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na to mazání ted snažím vyzrát novinkou od Nivei - tělovým mlékem do sprchy, zatím to jde, tak uvidíme :) Budu o tom psát recenzi určitě. A jinak se ve spoooustě věcí shodujeme, ale teda neodlíčená bych už spát nešla, už to mám zafixované tak, že i když přijdu domů opilá a třeba si ráno nepamatuju, co se dělo (to už se stává málokdy, ale přece jenom :D), vždycky se vzbudím odlíčená :D

    OdpovědětVymazat
  5. myslím, že bychom se v hodně věcech shodly :D taky se nerada mažu a s lakem na nehtech určitě 14 dní vydržet dokážu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem lenoch ve všem co jsi zmínila, až na odlíčení, to se vždycky překonám, ale je to strašná "pruda" :D

    OdpovědětVymazat
  7. to je super TAG! :D s hodně věcmi jsem na tom podobně.... Nebude ti vadit, když si to udělám na mém blogu taky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!