MENU

pátek 4. října 2013

snapshots /04.10.13/

první týden na vysoké škole a koleji je za mnou... ačkoliv jsem se toho dost obávala, mám z toho všeho zatím dobrý pocit. samozřejmě jsem ze spousty věcí dost vystrašená a bez píle to tak jednoduché nebude, ale půjde to - musí! :) vysokoškolský život je pro mě příjemnou změnou, na druhou stranu to bude znamenat méně volného času a tím pádem méně aktivity na blogu. navíc se mi do života nachomýtl jeden člověk a po dlouhé době si zase připadám šťastná. co je nového u vás? :) nerada bych, aby to vypadalo, že se nezajímám o své čtenáře. mějte se krásně!
palačinkovaná / detail / nová zlatíčka / nádhera...
začíná doba čajíčkování / dostala jsem pohled! :)) / kouzelný / paní učitelka
moje první návštěva fotbalového utkání, s drahým <3 / nádherné přivítání v Liberci / takový podzim si nechám líbit / už mi to také začalo


5 komentářů :

  1. skvele fotky to sa musí nechať :)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky a ať se ti na vysoký daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé já se vždycky musím smát, jak mají všichni fotky těch výkazů nebo indexů, Masaryčka tohle vůbec nezná, všechno je přes net :D Máme podobné pocity, taky jsem si studentský život oblíbila, ale bude to chtít spoustu píle, abych to všechno zvládla a měla aspon trochu času na blog, kamarády a parties :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!