MENU

pátek 11. října 2013

oblíbené filmy

pěkný večer přeji! během týdne bohužel na přispívání není čas, snad se to časem zlepší. dnešní článek bude úplně off topic - mé oblíbené filmy. tipy na filmy mám sama ráda, takže doufám, že se na některé podíváte a dejte vědět, jestli se vám líbily či ne. nemám vyhraněný styl, takže v této desítce najdete romantické komedie, silná dramata i například fantasy. od filmů, které vyšly letos, po snímky dvacet let staré. 

#6 Piano

jaké jsou vaše oblíbené filmy? budu za vaše tipy :)

7 komentářů :

  1. neznam ani jeden, ale minimalne na ten posledni se urcite kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé a já myslela, že k nim i něco napíšeš, škoda. Znám akorát Dokonalý smysl a Crazy stupid love, oba jsem viděla a oba jsou fajn! Já ti můžu doporučit Přelet na kukaččím hnízdem, Vykoupení z věznice Shawshank, Seven pounds, Seven, Requiem za sen :)

    OdpovědětVymazat
  3. city of bones<3 jinak já miluju the runaways, black swan, breakfast club, 10 things i hate about you nebo třeba match point:))

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jeden neznám, ale někdy se na některý z nich určitě podívám :) Moje oblíbené filmy jsou Vykoupení z věznice Shawshank, Zelená míle, Přelet nad kukaččím hnízdem, Jih proti severu.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám a ani mě nelákají. Můj favorit je trochu staršího typu, Braveheart. Nejlepší brečíci film ever :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kuře na švestkách, Něžnost, Upside down, Like crazy, Nedotknutelní, Škola života, Začátky, Never let me go, Last night, Wild target.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné tipy na filmy. Máš dobrý vkus, alespoň polovinu jsem viděla,mám moc ráda Bradleyho Coopra a Ewana McGregora. Chystám se teď v listopadu na Lásky čas do kina. Je to od tvůrce Lásky nebeské, Notting Hill nebo třeba Deníku Bridget Jones. Film o hledání té pravé lásky s Rachel McAdams (Navždy spolu) a Billem Nighym (ten rocker co se svlíkal v Lásce nebeské). Doufám, že se poštěstí a vyhraju na to i lístky v tipovačce na fb https://www.facebook.com/cinemart.cz/app_520794834669050.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!