pátek 25. října 2013

new in #42

díky bohu za ty pátky bez školy... jaké máte plány na přicházející prodloužený víkend? :)
[ rtěnka - Rimmel ; essence ]
chtělo to nějaký tmavší vínový odstín na podzim a to, že se k nám zrovna dostala nová řada od Kate Moss pro Rimmel nemůže být náhoda. tahle nádherná barva byla jednoduše láska na první pohled, mohli jste si o ní přečíst tady. zároveň jsem hledala i klasickou červenou a nakonec jsem si vybrala levnější variantu od essence, na kterou si ale nemůžu stěžovat - je výborná!
[ sprchový gel - Dermacol ; lak na nehty - Calvin Klein ]
zrovna probíhá akce na tyhle krásně voňavé sprchové gely, pořídíte je za 40 Kč. rozhodně jejich koupí neprohloupíte, protože je to opravdu voňavý zážitek. ještě si chci dojít pro novinku - višeň. už v letním wishlistu jsem zmiňovala, že sháním obyčejný červený lak bez jakéhokoliv shimmeru. úspěšná jsem byla až teď - v MY jsem narazila na tuhle nádheru za úžasných 79 Kč.
[ krém na ruce a nohy + sprchový gel - Manufaktura ]
voňavé dárečky, které udělali velkou radost. Manufaktura je česká značka, která určitě stojí za zmínku.
[ micelární voda - L'Oreal ; sada na akné - La Roche-Posay ]
o téhle micelárce už bylo spoustu řečeno, ale mě teprve čeká a jsem na ni zvědavá! zrovna byla v akci a poslední - jednoduše jsem ji tam nemohla nechat. sadu na vyzkoušení pro aknózní pleť jsem si koupila úplně náhodou, když jsem nutně sháněla něco na bolest v krku, výborná věc například na cesty.
[ odličovač + parfém - Yves Rocher ]
...přesně takhle to dopadá, když si jdete koupit odličovač a na parfém, který máte vyhlídnutý, je zrovna třiceti procentní sleva. stačí pár slov milé prodavačky a hrdě si to mažu k pokladně s parfémem v ruce. no co, udělala jsem si radost a mám zimní vůni! po odličovači jsem sáhla úplně náhodně, ale prozatím jsem mile překvapena.

čím jste si v poslední době udělali radost vy? :)

5 komentářů:

  1. juj brala by som piatky bez práce :)) ale tak počas školy som si ja zase užila volna až až. ja mám momentálne ten dermacol aroma ritual čerešnový a je perfektný.

    OdpovědětVymazat
  2. Those 2 shades of reds look beautiful !:)

    OdpovědětVymazat
  3. tu micelárku jsem si oblíbila a Manufaktura má skvělé věci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parfém vypadá hrozně dobře:)
    Červená rtěnka od essence se mi moc líbí, asi se po ní v brzké době podívám:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu micelárku se chystám pořídit, dochází mi moje favoritka od La roche posay a řekla jsem si, že už musím vyzkoušet něco nového :) A ty dvě rtěnky vypadají libově :)!!! Asi se zajdu projít do města do drogerie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!