MENU

neděle 20. října 2013

Lee Stafford hair mask

krásnou neděli přeji :) doufám, že máte dnes chuť na recenzi!
péči o vlasy jsem do nedávna nevěnovala moc pozornosti. masky na vlasy pro mě byly španělskou vesnicí, kondicionéry jsem používala svátečně a šampony jsem vybírala možná tak podle obalů. ty časy jsou ale díky bohu pryč a já jsem pochopila, že vlasy si zaslouží mnohem větší péči. o značku Lee Stafford jsem se začala zajímat už před nějakou dobou, ale je to trochu jiná cenová kategorie a byla jsem líná objednávat přes internet. když jsem něco málo ze sortimentu této značky objevila u nás v DM, neváhala jsem ani chvilku a i přes vyšší cenu jsem se rozhodla vyzkoušet tuto masku.
řada "Hair Growth Treatment" slibuje vlasům výživu a hydrataci, čímž pomáhá k rychlejšímu růstu zdravých a krásných vlasů. zároveň má pomáhat i proti vypadávání vlasů. nejlepších výsledků se samozřejmě dosáhne v kombinaci s šamponem a kondicionérem ze stejné řady. maska se používá právě po umytí šamponem, doporučené množství je velikosti vejce, ale dle mého je to až moc - takovým tempem masku hodně rychle vypotřebujete a bezedná opravdu není. po vmasírování ke konečkům počkáte 5 minut, což je doporučená doba a poté masku smyjete. u některých masek jsem měla problém ji vymýt a po vysušení vlasů jsem je měla nepěkně "ulízlé", tahle se bez problémů vymyje a vlasy už po prvním použití zanechá krásně hebké a také voňavé. konzistencí mi připomíná hustší jogurt a co se vůně týče, nedokážu ji blíže specifikovat, ale připomíná mi vůni kadeřnictví, kterou mám moc ráda.
výrobce uvádí pro začátek masku používat po každém mytí a po zlepšení stavu vlasů můžete začít používat jen jedenkrát týdně pro udržení. jak jsem psala už o pár řádku výše, hned po prvním umytí máte vlasy jako hedvábí. nádherně se rozčesávají a i na pohled vypadají zdravěji. čím častěji používáte, tím lépe vypadají - nádherně se lesknou a roztřepené konečky jsou ty tam. rychlejší růst nedokážu úplně potvrdit, protože je to dlouhodobější proces, ale u nás doma nejsem jediná, kdo si tenhle zázrak pochvaluje - maminku i sestru očarovala také. proto i přes vyšší cenu můžu tuhle masku jedině doporučit!

+ hydratace, lesk, vůně, snadné vymývání
- velká spotřeba, cena

tahle maska si rozhodně zaslouží nejvyšší možné bodové ohodnocení 10 bodů z 10 možných!

7 komentářů :

  1. Vypadá hrozně dobře,jen bych se bála, že mi jako všechny masky zmastí vlasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. absolutně ne! také jsem to mívala u masek, ale s touhle ne :)

      Vymazat
  2. Taky mám na ní zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  3. na tu se nejspíš podívám:) právě se mi taky po každé masce mastí vlasy, tak doufám, že nezklame:))

    OdpovědětVymazat
  4. Masky moc nepoužívám... tak celkově vlasy trochu flákám, tak jak píšeš v začátku... nicméně od této značky bych hrozně ráda něco vyzkoušela i když mě odrazuje vysoká cena...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Já masky miluji, určitě by se jí v mé koupelně líbilo :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  6. velikost vejce? teda... a to jsem si myslela, že to já jsem ta, co s produkty plýtvá :D nicméně masku chci také vyzkoušet, hodně mě láká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!