úterý 1. října 2013

empties XIII.

první dny na vysoké škole mám za sebou a jsem nadšená! :) jak to zvládáte vy? dnes jsem zároveň na koleji poprvé online, takže konečně můžu přidat článek. klasicky po uplynutí měsíce to jsou vypotřebované produkty.
Wella ProSeries šampon - hádám, že nějaká novější řada od Welly, protože jsem se s ní dříve nikdy nesetkala. tento speciálně určený na objem. že bych pozorovala nějaké razantní změny se opět říct nedá, ale z objemových šampónů tenhle hodnotím jako jeden z nejlepších. zajímavě voněl, nicméně mi vadilo, že vlasy po něm byly jako chemlon a bez kondicionéru bych si asi komplet vyrvala vlasy.
Koupila bych si ho znovu? časem ANO

Balea sprchová emulze - ach, ta vůně! od sprcháčů nečekám žádné zázraky, každý je pro mě skoro stejný. konzistencí je jako tužší jogurt a voní jako košík čerstvého lesního ovoce. jedinou výtku bych měla k zavírání, s kterým jsem se dost prala, protože šlo otvírat hodně ztěžka.
Koupila bych si ho znovu? ANO, rozhodně

Figs & Rouge balzám na rty - už jste si o něm mohli přečíst v článku o balzámech na rty, pod ruku se mi dostal díky SenxaBoxu, jehož byl součástí. když jsem po něm v průběhu září sáhla, nestačila jsem se divit - z balzámu se stal jakýsi zaschlý šraloup a byl komplet na vyhození. moc už tam nezbylo, ale i tak jsem byla dost vytočená.
Koupila bych si ho znovu? určitě NE

Balea odličovací ubrousky - čas od času si kvůli cestování koupím odličovací ubrousky a pořád jsem nenarazila na "ty pravé". tyhle opět byly málo napuštěné, špatné odličovali a vadila mi parfemace. chytře jsem si samozřejmě koupila hned dvojbalení, takže budu ráda, až se jich zbavím. jinak pokud máte tip na fajn odličovací ubrousky, dejte mi vědět v komentářích!
Koupila bych si je znovu? NE

Eucerin tělové mléko - vzoreček jsem si nechala poslat společně s několika dalšími na vyzkoušení a ačkoliv mazání pravidelně přeskakuji, tak tohle byla doslova láska na první namazání. je dost řídký, na což nejsem moc zvyklá a většinou preferuji spíše másla, ale překvapivě rychle se vstřebává, krásně se rozmazává a má nevtíravou, spíše neutrální vůni. plánuji si ho pořídit v plném balení.
Koupila bych si ho znovu? ANO, ANO!

Dr. Popov tea tree olejíček- můj stálý pomocník při boji s pupínky, který se určitě neztratí u nikoho doma. na lokální ošetření je vynikající - ranku či pupínek vyčistí, vysuší a pomůže ho zhojit. takhle malinké balení vám doma vydrží i několik měsíců, takže se rozhodně nemusíte bát.
Koupila bych si ho znovu? jednoznačně ANO

používáte či jste používali některý z produktů?

6 komentářů:

  1. Figs & Rouge balzám na rty jsem měla strašně ráda, ale pár týdnů ho nepoužila, pak ho otevřela a šíleně smrděl jak,kdyby byl zkažený, tak letěl do koše, hrůza.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám s tím balzámem úplně stejnou zkušenost :D Taky seschlej škraloup, no koukala jsem na to jako blázen...:D

    OdpovědětVymazat
  3. ou... balzam mam taky, takze ho jdu okamzite zkontrolovat...

    OdpovědětVymazat
  4. Vzoreček od Eucerinu jsem také vyzkoušela a také jsem se zamilovala!:))

    OdpovědětVymazat
  5. Ta Wella mě bohužel nepřekvapuje :-( Na vlasy jedině profi kosmetiku!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  6. mně naopak Figs & Rouge balzám vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!