MENU

čtvrtek 19. září 2013

week in photos #53

co vám budu povídat... času ubývá úměrně s příchodem školy. tak nějak se snažím poslední volné dny pořádně využít, na druhou stranu se už těším. rozvrh mám naprosto geniální, pátky volné a ve škole celkově také moc nepobudu. nebudu už ponocovat, dnes jen takový malý random.
mějte se krásně!

9 komentářů :

  1. Já jsem s rozvrhem taky docela spokojená, až na ty odpoledky :/ Ta bunda vypadá úžasně! závidím ti jí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já z ní mám taky obrovskou radost! :)) nejradši bych jí pořád nosila :D

      Vymazat
  2. Káji je ta pitaya dobrá? Vždycky jsem to chtěla zkusit :) Jé a rozvrh ti závidím teda, já mám školu i v pátky a celkově to mám dost naprd :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je výborná, ale musí být pořádně zralá, jinak je docela bez chuti. určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  3. ja si ted na skolu nemuzu stezovat vubec, jsem zvedava pristi rok :) i kdyz ja chci studovat jen dalkove, takze tak nejak vim, co me ceka :)

    OdpovědětVymazat
  4. i já mám letos asi nejpěknější rozvrh za posledních 7 let :) konečně!

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! Co ten Bling Ring, stoji za to videt? Mam ho na seznamu, ale jeste jsem se k tomu nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se líbil, zaujal mě hlavně námět a herecké obsazení bylo také dobré.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!