MENU

úterý 10. září 2013

snapshots /10.09.13/

uf, to je už desátého? už brzy se dozvím rozvrh na zimní semestr, bože stůj při mně, aby to dopadlo alespoň trochu dobře. nerada bych ve škole trávila celé dny. momentálně mě zaměstnává i shánění praxe, která by mi měla začít už v říjnu. mám poslední tři týdny volna, počasí už truchlí se mnou, jak tak koukám.
slunce v duši / photobombing lvl - my lovely cat / kuskus & losos / Lee v našem DM ^^
every brunette needs blonde best friend / T.G.I.F. / nově oblíbená / miluju tohle kombo <3
výborný čtení :D / po bubble tea už i bubble latte. upřímně? bylo příšerný / lazy sunday / yes, I am shoe-aholic. no, I don't need help

sleduj mě na instagramu!
karolina_bery
Instagram

11 komentářů :

  1. tie hodinky sú úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. jé, máš krátké vlasy :) to máš tak dlouho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v květnu po maturitě jsem se nechala ostříhat :)

      Vymazat
  3. Pche, prý už jenom tři týdny volna, mně začíná škola už v pondělí! Bud ráda, že jsi ráda :) Můj rozvrh je dost šílený, sice netrávím celý dny ve škole, ale věř mi, že dlouhý pauzy mezi předmětama jsou ještě horší. A školu mám i v pátek :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéj, tak to Ti nezávidím :/ jsem zvědavá, s čím přijdou u mě :D

      Vymazat
  4. ja chci taky Lee Stafford v DM! ve ctvrtek tam jdu a jestli tam nebude, budu velmi rozladena :D a uprimne nechapu, jak nekdo muze cist Maxim :D

    ja jsem ve skole od pondeli, ale tedy zatim na jazykovce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vlasy ti strašně sluší! :) Jinak od Lee Stafford nic nemám a ani nic neplánuji vyzkoušet, ty ceny mi přijdou šílené :D A Maxim, to taky není zrovna čtení pro mě :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!