pátek 27. září 2013

Rimmel Kate Moss matte lipstick

nemůžu si pomoct, ale blogger v poslední době hrozně mrší kvalitu fotek, nevíte co s tím?

za sebe můžu, že tyhle rtěnky jsem si snad vymodlila. jako spousta dalších produktů k nám dorazila mnohem později, než jinam do světa, ale můžeme být rády, že je tu konečně máme. jedná se o novou edici známých rtěnek Kate Moss pro Rimmel, tentokrát 8 nových matných odstínů.
odstín 101 jsem si objednala z ASOSu, jelikož jsem to pokušení už nevydržela a 107 mám už od nás z drogérie. o předchůdkyních těchto rtěnek, jejich starších sestřičkách, jsem psala tady. mají matný finish, tím pádem vůbec nejsou hydratační, ale o to více pigmentované a mnohem více vydrží. jsou opravdu hutné a před samotnou aplikací je docela nutné rty zbavit suché kůže, protože právě tato místa zvýrazní. jak už jsem říkala, výdrž je naprosto geniální - bez problému vydrží několik hodin a v zátěžovém testu obstály dokonce i během jídla a pití. 

růžová "stojednička" mě bohužel nenadchla, zato do vínové "stosedmičky" jsem se naprosto zamilovala a rozhodně bude teď na podzim patřit mezi moje jasné favoritky! 

+ matný finish, vysoká pigmentace, výdrž, velký výběr odstínů
- nehydratují, zvýraznění suchých míst

už jste je také vyzkoušely?

12 komentářů:

  1. vypadá to pěkně, ale přesně tyto typy rtěnek nemám ráda .. já mám suché rty neustále a vypadá to pak dost špatně ..

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsou teda v drogerii? :) těším se na ně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se už na ně musim jít taky konečně podívat...:) Těším se na ně neskutečně!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají pěkně :). Taky jsem si toho všimla, že blogger kazí kvalitu fotek a pěkně mě to štve, nevím co s tím, ale nejlepší je nahrát si fotky na jinou stránku.

    OdpovědětVymazat
  5. tak to se na ně musím jít rozhodně podívat:) kolekce rtěnek od Kate Moss mi připadá za poslední dobu nejlepší:)! odstín 107 je víc než skvělý

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné jsou, už se těším, že si nějakou pořídím. :-) Mám ráda ty nematné od Kate Moss, tyhle vypadají snad ještě slibněji.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám celkem často suchá místa na rtech, takže by mi je jenom zvýraznily, nic pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem si vsimla, ze nektere fotky pekne kazi. netusim ale proc :-/co se tyce rtenek, vybrala si krasne odstiny a libi se mi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc diky za recenzi! Ja hledam nejakou tmave rudou rtenku celou vecnost, tak tu 107 vyzkousim ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!