čtvrtek 19. září 2013

podzimní přání

název článku zní až poeticky, ale nejedná se o nic víc než o klasický wishlist, tentokrát na nadcházející podzim. některé položky už si teď mohu odškrtnout.
#1 trenčkot - nic zajímavého a rozhodně nejsem jediná, která ho shání. Burberry to sice určitě nebude, ale chci se držet klasické camel barvy a délky maximálně pod zadek. věřím, že až najdu tohoto "pravého" odchodím v něm nejen podzim, ale i zimu.

#2 bundička s "koženými" rukávy - úplnou náhodou jsem na ni narazila na stránce select fashion a učarovala mi natolik, že nad přemýšlím kudy jdu. ano nebo ne?

#3 boty - žádné specifikace, protože výběr bot na podzim/zimu je pro mě noční můra. nejdřív jsem chtěla něco ve stylu western boots, ale nakonec jsem skončila u chelsea boots, které jsem si pořídila ve dvou barvách; vínové a černé.

#4 šperky - opět mi nastalo "zlaté" období a stříbro vyměňuji za zlato. sháněla jsem identický řetízek s tím z fotky a konečně se poštěstilo. naušnice či náramek by byly už jen sladkou, promiňte, zlatou tečkou.

#5 kabelka - už dlouho sama sobě slibuji kabelku inspirovanou legendární Rocco bag od Alexandra Wanga. je načase udělat si radost a nová kabelka rozhodně radost udělá :) druhá je menší kabelka na rameno ve světlém odstínu, která není úplnou nutností, ale hodila by se.

#6 kryt na telefon - ano, jsem infantilní, chci kryt s oušky.

#7 spodní prádlo - začínám mít zálibu v nakupování pěkného spodního prádla. krajky, volánky, mašličky... není nic krásnějšího než žena ve svůdném spodním prádle.

#8 splývavý top - naprosto mě dostal střih tohoto svršku. doufám, že v obchodech podobný seženu.

co je na vašem seznamu přání na tento podzim?

3 komentářů:

  1. hezký wishlist:) taky jsem jeden takový na blogu zveřejnila:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný wishlist :) Všechny kousky se mi líbí ♥

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezky seznam! nahrdelnik mam take a cerne chelsea take! kdepak jsi je poridila? :) ja bych jeste brala hnede!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!