čtvrtek 5. září 2013

pink sands

první pískové laky, s kterými přišla značka Gabriella Salvete, mě zprvu moc neoslovily. částečně to bylo i tím, že co se vzhledu nehtů týče, jsem dost konzervativní a nemám ráda věci jako efekt "chlupatých" nehtů, všelijaké kýčovité kamínky a nedej bože piercingy nehtů, které už jsem také několikrát viděla. všechno se to ale změnilo po tom, co jsem viděla "Princeznu"...
nádherná a jemná růžová barva s modrými třpytečkami, která je sladká jako pytlík marshmallow. můj pohled na pískový finish se ihned otočil o 180° - zamilovala jsem se! sháněla jsem ji poměrně dlouho, protože jsem zřejmě nebyla jediná, koho očarovala.
pro mě, jakožto člověka nepolíbeného "pískovými" laky, je to malinký zázrak. když lak lakujete, vypadá úplně běžně jako každý jiný. až když zasychá můžete pozorovat, jak vytváří svoji charakteristickou strukturu. následuje fáze naprosté fascinace, no řekněte, nevypadá úžasně? :) efekt rozhodně má, ale bohužel se ani trochu nepotkal s praktičností, aneb zde vyplouvá na povrch mé věčně nespokojené já. co už mi tak moc super nepřijde, je povrch, který na sebe snad dokonce magickým způsobem přitahuje nečistotu. druhý den se mi na nehet nedopatřením dostala tužka na oči (podotýkám, že nebyla voděodolná) a dolů už jsem ji nedostala. to bych možná ještě přežila, ale to, že mi bude vytahovat nitky z oblečení a já pak budu muset z nehtů neustále sundavat už ne. lak sice vydržel jako přibitý několik dní, nicméně po pár dnech začíná barva dost blednout.

+ efekt, barva, výdrž
- nepraktičnost, ztráta barvy

lak mě nadchnul, ale následně zase zklamal, proto dostává přesně polovinu možných bodů - 5/10
jak jste s ním spokojené vy?

5 komentářů:

  1. Strašně krásný lak, už dlouho si ho také plánuji koupit a snad jednou bude můj:D

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam tento moc rada! :) hned jsem ho videla, musela jsem ho mit :D

    OdpovědětVymazat
  3. je určitě zajímavý, hezká barvička, ale ten efekt mě dvakrát nenadchl, mám raději klasické laky :)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný lak, vypadá skvěle:) škoda ta praktičnost.. jinak máš krásné nehty!

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten si asi zajdu, je překrásný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!