středa 25. září 2013

new in #41

[ peplum top - New Yorker ]
slevy v New Yorkeru už mě stály poměrně dost peněz, nicméně trička, která stála 500 Kč tam aktuálně sežene za směšné výprodejové ceny. vybrala jsem si obyčejný bílý peplum top, který je ozdobený krajkovým límečkem.
[ bunda - C&A ]
jestli existuje láska na první vyzkoušení, tak to může být pouze a jedině tato bunda. nejdříve jsem v C&A měla vyhlídnutý kabát, ale nevyhovovala mi délka. jen tak jsem ze zvědavosti vyzkoušela tuhle bundu s koženkovými rukávy a hned jsem věděla, že tohle je to pravé ořechové. nechci nosit žádnou jinou, takže si spolu užijete pěkný podzim :)
[ trička - Topman; H&M ]
kam pro basic trička? jedině do pánského oddělení.
[ jeany - C&A ; boty - GATE ]
pro obyčejné a hlavně kvalitní jeany chodím už výhradně do C&A. vybírání bot na podzim byl docela oříšek a nakonec jsem narazila na tyhle chelsea boots. pro jistotu jsem si je vzala hned ve dvou barvách - v černé a vínové, ke kterým jsem si ještě pořídila perfektně ladící kabelku ;)
[ kabelka - Deichmann ]
[ řetízek - C&A ; sluneční brýle - Takko ; naušnice - I Am ]
[ řetízek - New Yorker ]

12 komentářů:

  1. ty boty jsou úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně jsi nakoupila, dostala mě ta bunda C&A a boty z Gate, pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. kolik stála a bunda prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne vybavena jsi na podzim ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Super nákup! Páči sa mi hlavne peplum a doplnky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím tě, kolik stály ty botky z Gatu? Dost se mi líběj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám tušení, že okolo 400 Kč, ale nejsem si jistá

      Vymazat
  7. V Gate mají chelsea boots? Sákra, že bych si pořídila ty vínové? Mám černé z F&F a jsem do tohoto typu bot zamilovaná :D
    Moc krásné věci, Káji!

    OdpovědětVymazat
  8. krasne kousky! :) na ty chelsea se asi do Gate skocim kouknout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!