úterý 3. září 2013

new in #40

máme tu září! včera jsem byla na zápisu na VŠ a už teď se těším :) vím, že mě to nadšení zase brzy přejde, ale teď se do školy ještě pořád těším.
[ šampon + kondicionér - Asussie, maska - Lee Stafford ]
pořád mi nejde do hlavy, proč na Slovensku v DM Aussie prodávají a u nás ne. abych uspokojila svojí zvědavost, musela jsem si je koupit a uvidím, jestli je ten povyk okolo této značky oprávněný. v čem mě ale naše DM překvapilo je značka Lee Stafford. nevím zda se jedná jenom o vybraná místa, kde něco málo seženete, ale dovedete si představit, jak jsem zírala, když jsem tam tuhle pověstnou značku viděla. masku jsem koupila bez váhání a první pocity mají blízko k velké spokojenosti.
[ balzám na rty - Carmex; rtěnka - Rimmel; máslo na rty - Astor ]
a když už jsme u těch pověstných značek, Carmex mezi ně také patří. na ASOSu jsem si společně s matnou rtěnkou z nové kolekce od Kate Moss pro Rimmel (která k nám mimo jiné ještě stále nedorazila) objednala právě limetkovou verzi balzámku. zatím jsem na vážkách, ale časem vám o něm napíšu víc. konečně jsem si pořídila i novinku od Astor - Lipcolor Butter, ale trochu nešikovně jsem si vzala odstín hodně podobný nové rtěnce.
[ laky - Gabriella Salvete, claire´s, Glamour ]
svoji "Princeznu" s pískovým finishem už mám také a v nejbližších dnech mám nachystaný post věnovaný právě tomuto laku. levandulový lak jsem koupila v claire´s za euro, navíc žádný podobný nemám. žlutý lak jsem si koupila na pouti k novým šatům z New Yorkeru, které jste mohli vidět tady. je to můj historicky první žlutý lak, tu barvu jsem nikdy ráda neměla.
[ sprchový gel - Original Source; scrub - Holika Holika; odličovač - Original ATOK ]
sprchové gely Original Source mě zaujaly už jako novinky a při akci 1+1 zdarma jsem to už nevydržela. jeden dostala kamarádka a já, jakožto milovník citrusů, jsem si nechala doma vůni citrón a tea tee. voní božsky! Pig-nose clear od Holika Holika je cukrový scrub určený na černé tečky. zatím jsem ho vyzkoušela pouze jednou, ale chci o něm napsat samostatný post. objednávala jsem ho na ebay. olejový odličovač make-upu jsem dostala od mé kosmetičky, protože jsem si ho při nedávné návštěvě nemohla vynachválit.
[ bělící pásky + pasta - Crest ]
jako poslední tu mám bělící pastu a pásky od značky Crest. pokud se zajímáte o bělení zubů, tahle značka je vám určitě známá. opět se více dozvíte až v samostatném článku.

6 komentářů:

  1. Pořádný kosmetický new in! Zaujal mě ten scrub na nos, hlavně teda ten název a obal, hihi :D

    OdpovědětVymazat
  2. na čem to fotíš ty věci, jestli se můžu zeptat?
    sháním do pokoje koberec v téhle barvě :D

    OdpovědětVymazat
  3. úžasne veci :) akurát mi prišli zľavové kupóny na Aussie veci tak ich pôjdem využiť :)

    OdpovědětVymazat
  4. srcub na nos mě zaujal hodně! a na ty sprcháče jsem už také koukala :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé tak tu matnou rtěnku bych brala všema deseti :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!