středa 4. září 2013

empties XII.

už je to rok, co jsem tuto rubriku založila. neuvěřitelný, jak to všechno letí...
Bioderma Sébium čistící gel - všem asi známý produkt, pro mě to bylo už několikáté balení a v empties jsem ho také už zmiňovala. není vůbec špatný, to v žádném případě - pokud vás trápí mastná pleť, tak je to naprosto ideální volba, ale zvykla jsem si obličej čistit sírovým mýdlem, které funguje o maličko lépe. 
Koupila bych si ho znovu? prozatím NE

Garnier odličovač - už jsem o něm mluvila v článku o produktech, které kupuji znovu, nicméně jsem možná objevila jeho nástupce. občas jsem ho obměňovala, ale vždy jsem se k němu vracela. v poslední době mi ale začal trochu dráždit oči a odlíčení se mi také nezdá tak slavné jako předtím. odličovač od L´Orealu mi momentálně vyhovuje mnohem více.
Koupila bych si ho znovu? MOŽNÁ

Kneipp sprchový gel - něco tak osvěžujícího jsem ještě neviděla. kombinace máty a eukalyptu příjemně chladí a zároveň moc hezky voní. naprosto ideální pomocník do sprchy během horkého léta. doma mám už druhé balení.
Koupila bych si ho znovu? jednoznačně ANO

L´Occitane krém na ruce - legendární krém na ruce francouzské značky, který mě příliš nenadchl. čekala jsem maličko víc za tu cenu. recenzi si můžete přečíst tady.
Koupila bych si ho znovu? NE

Balea tělový sprej - tyhle věci já naprosto zbožňuju! voňavé tělové spreje používám na cokoliv - do kabelky místo vůně, na osvěžení během léta nebo jen tak na provonění místnosti. doma mám takových sprejů nespočet. tento byl z hodně, hodně staré limitované edice Balea a voněl sladce po směsi ovoce. šikovná mi přijde i lahvička s rozprašovačem, kterou ještě určitě využiju.
Koupila bych si ho znovu? ANO

Balea pleťová maska - už několikátá v pořadí otestovaná od Baley a musím říct, že nejsou vůbec špatné. žádný zázrak to sice není, ale pleť příjemně hydratuje. konečně jsem se naučila masky pravidelně používat a řekla bych, že rozhodně mají velký podíl na zlepšení celkového stavu pleti.
Koupila bych si ji znovu? ANO

používáte některý z produktů? vyhovuje vám?

5 komentářů:

  1. Kdysi jsem měla ten sprej od Baley, ale byl na mě moc sladký.. Už konečně musím vyzkoušet masky od Baley!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. od L´Occitane sis měla koupit krém na ruce s nějakou vůní a ne jen s bambuckým máslem, který nijak zvlášť pěkně nevoní. zato s třešňovými květy nebo pivoňkový, to je něco jiného. pro jejich úžasnou vůni a skladné balení, ideální do kosmetické taštičky mým tyto krémy moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si říkám, co to je za novinku ten sprej od Balei a pak čtu, že to je z hodně staré kolekce, tak to jo :D Nezkoušela jsem ani jeden výrobek.

    OdpovědětVymazat
  4. I love cosmetics Balea :) Very good and amazing products ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ten tělový sprej od Baley mě zaujal na první pohled! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!