neděle 15. září 2013

Benefit highlighter

přeji pěknou, byť upršenou neděli!
rozjasňovač Ooh La Lift od Benefitu slibuje okamžité projasnění očního okolí a má působit jako zmizík tmavých kruhů pod očima. četla jsem nespočet nadšených reakcí, kde si ho slečny i dámy nemohly vynachválit. a jak vyhovuje mně?
konzistencí mi připomíná obyčejný krém obsahující pigmenty, které odrážení světlo, pouze s rozdílem, že ho nanášíte pomocí aplikátoru, který připomíná ten z lesků na rty. od slečny v Sephoře mi bylo i doporučeno, abych si ho čas od času dala do chladničky - bude pak nádherně chladit. bohužel tohle byl asi jediný efekt, kterého jsem si všimla. kruhy pod očima sice nemám nějak moc výrazné, ale projasnění očního okolí si představuji úplně jinak. po rozetření pouze nepěkně zaleze do vrásek, ale projasnění se neděje. ač mám značku Benefit moc ráda, tohle bylo šlápnutí vedle. za ty peníze jsem jednoduše čekala mnohem více. máte s ním někdo zkušenost? vyhovoval vám?

+ aplikátor, chladivý efekt
- cena, neplní funkci, zalézání do vrásek

bohužel získává jen 2 body z 10

2 komentářů:

  1. kvuli takovym zjistenim se kolikrat bojim poridit si nejaky lepsi produkt. kdyby pak nefungoval tak, jak by mel, asi bych si omlatila hlavu o zed :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, to je zklamání :-( Já mám nejraději rozjasňovače ve štětci, YSL jasně vede, ale jsou i mnohé levnější (nedoporučuji pouze Dermacol, ten fakt zklamal...)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!