středa 21. srpna 2013

week in photos #52

mám za sebou docela perný týden. od návštěv sestřičky a neteřinky v nemocnici, po nákupy a výlet na pouť. ta se letos opět skvěle vydařila, počasí bylo perfektní. spíš než divoké pouťové atrakce mám radši tu dobovou část - rukodělné stánky, artistická vystoupení, divadelní představení a mnoho dalšího. jako vždycky jsme si nakoupili sýry, koření a dali si něco na zub. tak zase za rok! :) od středy do neděle jsem na Slovensku a na předpřipravení článků bohužel nezbyl čas. mějte se krásně a příští týden čekejte další články!


10 komentářů:

  1. Wow, nádherné fotky!! Ta pouť musela být skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky ! :) hlavne to jedlo mňam :))

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky:) To miminko je roztomiloučký:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ovocný salát a ty dva nápoje v kelímcích Zlatopramen bych si dala!

    OdpovědětVymazat
  5. Docela ti závidím, na ten salát, nápoje i mandle jsem hned dostala chuť :D.. Jinak to mimčo je překrásný :))

    OdpovědětVymazat
  6. wow to pitie vyzera skvostne!

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. jsem zvědavá na ty nákupy! :)

    OdpovědětVymazat
  8. změnila jsem adresu svého blogu, pokud mě chceš sledovat i dál, tak na:
    http://withlovedanny.blogspot.cz/
    DĚKUJU! :)
    (little blondie)

    do Ikey na nové papírové oddělení se vážně musím zajet brzy mrknout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!