MENU

pátek 9. srpna 2013

week in photos #51

hezké odpoledne! :) nevím jak je tomu u vás, ale k nám konečně přišel déšť a s ním i ochlazení. já si od těch veder ráda na chvíli odpočinu. povětšinou se poflakuji doma, nejčastěji na lehátku s knihou a zmrzlinou. Velkého Gatsbyho jsem už přečetla (je to skvělá kniha mimochodem, ale film byl mnohem víc megalomanský) a čekám na zásilku s novým čtením - Hra o trůny, četl nebo čtete někdo? další série seriálu bude až na jaře příští rok, tak jsem se rozhodla zkrátit si čekání tím, že si přečtu i knižní předlohu. v týdnu mi přišel i nový miláček - LG L9 a jsem z něj naprosto unešená! už jsem se také připojila na instagram, takže mě může sledovat pod přezdívkou karolina_bery :) 
jak vy trávíte poslední dny?

a nezapomínejte na giveaway!

 skvělý úlovek ze sekáče - ZARA top za 40 Kč!

13 komentářů :

  1. Tvoje randomy mám ráda, udělala jsi mi chutě na lososa :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten losos, hmm ... !
    jak se čte Velký Gatsby?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebylo to lehký čtení, ale tu knihu jsem si zamilovala :)

      Vymazat
  3. Jůůů!:P Ten losos vypadá neodolatelně!:P

    OdpovědětVymazat
  4. já trávím dny v práci, ale vůbec mi to nevadí a baví mě to :) Gatsby mě vůbec neláká díky tomu, že je ho teď všude plno a mobil je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěknej mobil !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Po nepovedeném obědě v jedné restauraci sice chuť na lososa opravdu nemám,ale ostatní fotky jsou hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  7. losos, mmm mňam :) moc hezky fotíš

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!