pondělí 19. srpna 2013

tag: 50 random facts about me

pěkný večer. dnes jsem se rozhodla zase pro něco z trochu osobnějšího soudku. tag, ve kterém na sebe prozradím padesát věcí a možná se i pobavíte! :) ti, kteří neradi čtou, mohou tento článek asi přeskočit. 

#1 - Nosím pouze rozpuštěné vlasy.
#2 - Na svého kocoura šišlám a mluvím na něj jako na malé dítě.
#3 - Zbožňuju octové brambůrky.
#4 - Nebaví mě u moře pouze ležet na pláži a opalovat se.
#5 - Neustále se kontroluji v zrcadle.
#6 - Omdlívám při pohledu na krev.
#7 - Nikdy jsem neměla nic zlomeného.
#8 - Často nadávám.
#9 - Mám hrůzu z výtahů a když to jde, tak se jim vyhýbám.
#10 - Miluju zvířata. U nás doma se vystřídali psi, kočky, rybičky, hlodavci, papoušci a mohla bych pokračovat dál.
#11 - Ráda se bavím čtením článků na webu feministky.com
#12 - Neumím říkat ne.
#13 - Na mužích mě odpuzuje chlupatá hruď.
#14 - Ráda se koupu za deště.
#15 - Jsem z poloviny Slovenka.
#16 - Chutná mi jídlo z jídelen. Většinou.
#17 - Bojím se tmy.
#18 - Neusnu na zádech.
#19 - Zůstalo mi písmo jako z písanky.
#20 - Mám tolik šperků a bižuterie, že je v životě nemůžu unosit.
#21 - Mám mateřské znaménko ve tvaru Československa.
#22 - Baví mě střílečky a různé strategické hry.
#23 - Při koupání mám fóbii ze dna, na které nevidím.
#24 - Ráda se bavím o politice.
#25 - Jsem vzorový příklad trémaře.
#26 - Už několik lidí mi řeklo, že bych byla skvělá učitelka. Dokonce i učitelka.
#27 - Často jednám impulzivně a bezmyšlenkovitě.
#28 - Po otci jsem zdědila orientační smysl.
#29 - Mám strach z injekcí.
#30 - Když začínám číst novou knihu, vždy si nejdříve přečtu poslední stránku.
#31 - Hudbu nedokážu poslouchat potichu, zásadně jen nahlas. Hodně nahlas.
#32 - Ve škole jsem na kalkulačce počítala i operace typu 2x3.
#33 - Sestra je mým naprostým protikladem.
#34 - Mám fotografickou paměť.
#35 - Tři roky jsem žila v Německu a navštěvovala tam internátní školu.
#36 - Ráda jezdím vlakem.
#37 - Mám ráda černý humor.
#38 - Nedostávám a nikdy jsem nedostávala kapesné.
#39 - Kolena mi přijdou jako nejodpudivější část těla.
#40 - Náš kocour Tom je ve skutečnosti kočka, ale nikdo to neví. Pro všechny je to kocour.
#41 - Bojím se řídit.
#42 - Ještě do nedávna jsem si kousala nehty.
#43 - Kvůli oční vadě mám špatné prostorové vidění.
#44 - Nikdy jsem nestála na lyžích.
#45 - Vymýšlím si mnemotechnické pomůcky, které nechápe nikdo kromě mě.
#46 - Mám narozeniny ve stejný den jako Channing Tatum (channing all over your tatum) :D
#47 - Ve svých devatenácti letech stále nevím, čím bych se jednou chtěla živit.
#48 - Na hlavě už jsem vystřídala červenou, černou nebo zrzavou. Momentálně mám svou přírodní hnědou.
#49 - Snadno se pro něco nadchnu a pak mě to rychle omrzí.
#50 - Už od dětství je Rihanna moje nejoblíbenější zpěvačka.

12 komentářů:

  1. haha s těmi knihami to mám stejně, a to jsem myslela, že jsem jediná. všichni se vždycky diví, proč to dělám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu uvěřit kolik toho máme společného, neni to divný?!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Náš kocour Tom je ve skutečnosti kočka :-D :-D Každopádně narodila jsi se ve stejný den jako já :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé :) s tím dnem jsme na tom stejně, je to šílená fóbie. člověk by se měl radovat že si plave v moři a místo toho někdy trnu hrůzou z toho co je pode mnou :D letos jsem se poprvé odvážila stoupnout na kámen, ale jen proto, že na něm nebyl ten mech :D

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý tag, máme toho až moc společného :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak zase o tobě vím něco víc :) A něco máme společného, taky neradu plavu tam, kde nevím, kde je dno! A to s knížkama většinou dělám taky :D

    OdpovědětVymazat
  7. také se bojím řídit a vždy si u knížky nejdřív přečtu poslední stránku! zkoušela jsem to vydržet, ale je to marný :D a na lyže mě nikdy nikdo nedostal a ani nedostane :D

    OdpovědětVymazat
  8. Trošku som sa aj zasmiala, super tag :D S výťahmi to máme podobné, a taktiež som ešte nikdy nič zlomené nemala :) To znamienko musí byť super :D

    OdpovědětVymazat
  9. Skvele! Nejvic me pobavilo a zaroven rozesmutnilo "uz od detstvi je Rihanna moje nejoblibenejsi zpevacka". Jsem holt uz stara paka :D Ale taky se bojim hlubokych vod, neridim, na muzich me odpuzuje chlupata hrud a vic spolecnych veci se najde ;)

    OdpovědětVymazat
  10. feministky.com, to je stránka za všechny prachy :D v některých věcech jsme si dost podobné :) :D

    OdpovědětVymazat
  11. teda s těma knížkama jsme na tom stejně :D a taky s počítáním 2x3 na kalkulačce :D Vždycky jsem ve škole doufala že mě nikdo nevidí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!