MENU

neděle 25. srpna 2013

snapshots /25.08.13/

zase zpátky doma... musím říct, že Slovensko mě v mnoha ohledech velmi mile překvapilo a dovolená byla opravdu fajn. tomu se určitě budu více věnovat v samostatném článku. cesta už byla horší, D1 je moje nová noční můra. až se mi dostane trochu odpočinku, tak se vrhnu na články, dnes už jen souhrn uplynulých týdnů skrze můj mobil.

nezapomínejte na giveaway!

selfie / nový kryt / heaven! / ty nejoblíbenější
já bych jí umačkala! / konečně nové čtivo / pastelky / nechtěl mě pustit pryč...
takové ráno už stojí za to :) / na Slovensku se bydlelo jedna radost / strawberry&oreo milkshake / majitele privátu a moje láska

7 komentářů :

  1. Tvoje láska je rozkošná a MAC je krása, už vyhlížím, co bych si od nich pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  2. som rada, že sa ti na Slovensku páčilo :) a fotky sú skvelé tvoja láska je užasna :3

    OdpovědětVymazat
  3. Kocúr je najlepší! :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!