úterý 13. srpna 2013

snapshots /13.08.13/

už oficiálně jsem teta! :) neteřinka má opravdu kouzelné datum narození - 13.08. 2013. nikdy jsem na děti nebyla, ale už se nemůžu dočkat až si ji budu moci pochovat. poslední týden je konečně trochu akční, konečně jsem se také dostala do obchodů a v brzkém new-inu se dozvíte, co jsem ulovila u nás a v Německu. příští týden odjíždím na pár dní na Slovensko. perfektní dovolenou jsem si takhle sice nepředstavovala, ale těším se. jaké jsou vaše plány na zbytek prázdnin?
můj nejoblíbenější / pan úžasňák / giveaway / město snů
kuchtím, kuchtíš, kuchtíme... / no make-up day / must-have tuto sezónu! :D / slevy!
po dešti / <3 / je fakt dobrá! / koupit nebo nekoupit? dilema...

9 komentářů:

  1. Město snů máme stejné :)!

    OdpovědětVymazat
  2. jeee, tak k neteři moc moc gratuluji:)!! jinak pan úžasňák je, jak jinak než, úžasný a vanilkovou Colu bych mohla už také konečně ochutnat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vanilková kola je moje závislost :)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné fotky :)
    vanilková kola, ta je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty srdíčka jsou krásné ! :)

    Zvu tě na svoji prní Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. já pojedu nakupovat až někdy v září, ale už se také těším :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky-a moje plány? učit se, učit se, učit se :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já ti nevím, vanilkovou kolu jsem měla v plechovce a vůbec mě to nezaujalo :( Gratuluji k neteři a aspon nějaká dovolená, Slovensko je taky fajn :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!