MENU

neděle 4. srpna 2013

snapshots /04.08.13/

zdravím! vysoké teploty vystřídaly bouřky a koupání za deště je snad ještě lepší. polovinu prázdnin už mám za sebou, ale stále mě hřeje myšlenka, že další dva měsíce mě ještě čekají, než budu muset znovu najet na školní režim. uf, nějak si to nedokážu představit :D dnes poslední snapshots z mého starého telefonu, v týdnu čekám na balíček s novým chytrým kamarádem :)
<3 / novinka v DM, máte zkušenost? / ebay je závislost! / pche, Superwoman také existuje! :D
už za pár dní ze mě bude teta :)) / počteníčko :D / na minigolfu / letní obídek

16 komentářů :

  1. merci jsem dlouho neměla, a brambory miluju

    OdpovědětVymazat
  2. Po tom sprcháči pokukuju už nějakou dobu, nádherně voní. Nemít jich do zásoby 10, koupím ho hned. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, sprcháče jsem očichávala a vůně jsou parádní především čokoláda, a ještě ten růžový nevím s čím byl :)) Merci miluju :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na ty sprcháče z DM jsem už taky koukala, ale nekoupila. E-bay je hroznej :-D asi před půl rokem jsem nakupovala jak blázen, teď jsem to ale naštěstí omezila na minimum. A břicho je teda obrovský, ale určitě z tebe bude fajn teta :-)
    A jakéhopak chytrého kamaráda budeš mít, zda to není tajemství? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. dostala som chuť na Merci :D ale len na tie fialové čokoladky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta novinka v dm vypadá dost dobře! Tyjo, ještě jsem ho tam neviděla:) podívám se po něm!
    Gratuluji brzy TETO!:)

    OdpovědětVymazat
  7. To je mega břicho! Ale krásné :-) Předem gratuluji!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  8. jeej tie sprchace mam aj ja! v tescu boli za euro :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. tak si říkám, že musí být skvělé být těhotná v těhle vedrech :D :) golf jsem také zkoušela, ale mohla bych zůstat jen u toho mini :D u klasického se netrefím ani do míčku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to chuděra, také ji lituju :( ale už to bude mít brzy za sebou :) já se kolikrát netrefila ani na tom minigolfu :D

      Vymazat
  10. Merci je užasné!:) sprcháče jsem ještě neviděla a zatím nemám v plánu si je kupovat:D Minigolf mám ráda:):D je to sranda!:)

    friendly-diary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé mimi ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!