pondělí 5. srpna 2013

podzimní novinky u essence

obměna sortimentu kosmetických značek už je téměř každoroční rutina. spousta produktů z polic zmizí a nahradí je nové a lepší. značku essence sice nikterak nevyhledávám, ale bez pochyby patří k nejdostupnějším a nejznámějším značkám v našich drogérií. takže co si pro nás essence přichystalo jako tento podzim? vybrala jsem několik nejzajímavějších novinek.
lesky na rty různých příchutí
bronzer a highlighter v jednom
tvářenky v tyčince

dlouhotrvající rtěnky v 10 odstínech, od intenzivní červené až po tlumené nude odstíny
pěnové oční stíny v pastelových barvách
jumbo tužky v 8 barvách, které můžete využít jako linky či stíny na celé víčko; navíc jsou voděodolné
novinky najdeme i mezi laky na nehty; mezi stálou nabídku přibude 15 nových odstínů, některé z nich i v oblíbeném provedení s pískovým finishem
houbičky a kabuki štětec

příznivci nail artu si také  přijdou na své

já osobně jsem velmi zvědavá na jumbo tužky a "pískové" laky, zaujalo něco vás?

12 komentářů:

  1. Tak na ty jejich pískové laky jsem taky zvědavá, za 40Kč je určitě vyzkouším, furt lepší, než za 80 nebo 90Kč od GS, že :) Vypadá to všechno dobře, zaujaly mě i sady na "paper nail art".

    OdpovědětVymazat
  2. Už se na tyto novinky moc moc těším :)) Především na rtěnky, bronzer a štětec :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě taky zaujaly ty jumbo tužky, těším se na ně a určitě si nějakou na vyzkoušení pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak na novinky se moc těším:) ty rtěnky vypadají skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nebýt na tom nápis Essence, nikdy bych si netipla, že to je produkce právě Essence. Musím vyzkoušet minimálně pískové laky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pak po tom kouknu !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Minimálně rtěnku si určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám problém, zaujalo mě téměř vše! :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký věci...snad na tom budou dobře i kvalitově ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Chci je všechny!! Hlavně ten bronzer a rtěnky. Já jsem ale na žádnou limitku v obchodech nikdy nenarazila :-(

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle není limitka, bude to součást stálé nabídky :)

      Vymazat
  11. jsem docela zvědavá na ty rtěnky...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!