MENU

úterý 6. srpna 2013

one word tag

tagy mě poslední dobou baví a sama je ráda čtu, takže doufám, že si také rádi počtete :)
tvoje vlasy? nepoddajné
oblíbená věc? botník
sen z minulé noci? žádný (v poslední době se mi nic moc nezdá)
oblíbené pití? tonic
vysněné auto? automat
místnost, ve které se nacházíš? pokoj
tvůj strach? bolest
co bys chtěla být za 10 let? zdravášťastnáúspěšná (nové slovo! :D)
s kým si strávila včerejší večer? s rodinou
co nejsi? dokonalá
poslední, co jsi dělala? večeřela
co máš na sobě? oblečení ;)
tvoje oblíbená knížka? Lolita
poslední, co jsi jedla? kedlubna
tvůj život? všelijaký
tvé léto? horké
kdy ses naposled smála? dnes
nejoblíbenější víkendová činnost? přátelé
tvůj počítač? Toshiba
pivo? občas a točené (jedině! :))
zima? krb
dovolená? moře
na tvé posteli? kocour :)
láska? celoživotní

musím říct, že občas je opravdu oříšek odpovědět pouze za pomoci jednoho slova. pokud máte chuť, určitě pokračujte :) ráda si přečtu vaše odpovědi!


8 komentářů :

  1. Všeobecně si tagy moc ráda čtu a tenhle se mi moc líbil. Dokonce mě tak zaujal, že bych mohla...asi ne:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. tagy miluju a tento je obvzlášť vydařený :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. když tak čtu tvé obpovědi, tak bych na některé také tak odpověděla... jen mě to v té chvíli nenapadlo :D botník... jak jsem na něj mohla zapomenout!

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký tag a zajímavé odpovědi :))

    OdpovědětVymazat
  5. s tým, čo by si chcela za 10 rokov, si to skvele vyriesila:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle tag se povedl :) Jinak tvůj blog mě moc zaujal a followuju tě :)
    http://blogbymichaela.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!