MENU

sobota 17. srpna 2013

new in #39

konečně jsem se dostala do obchodů a ve slevách jsem tentokrát ulovila skvělé kousky! no.. tentokrát je toho opravdu požehnaně.
[ boty - Baťa ]
slevy u Bati jsem málem nevydýchala. měla jsem co dělat, abych odešla pouze s jedním párem. za těmito kráskami jsem šla cíleně a poslední kus mé velikosti tam na mě snad čekal. no nejsou úžasné?
[ košile bez rukávů - Atmosphere ; sukně - Lindex ]
košile je parádním úlovkem ze sekáče za nějakých 20 Kč. límečkům začínám přicházet na chuť teprve teď a vzor kohoutí stopy se mi v tomhle případě líbí. je průhledná a vzdušná, takže na zbytek léta naprosto perfektní. konečně jsem sehnala tu perfektní kolovou sukni, narazila jsem na ní překvapivě ve výprodejích v Lindexu.
[ top - New Yorker ; tričko - ZARA ]
růžový top bez rukávů ve skutečnosti není tolik zářivý, ale je velmi zajímavého střihu a z pevného materiálu. opět z výprodejů. tričko s nádhernou nášivkou ze ZARY jsem našla opět v sekáči za neuvěřitelných 40 Kč. 
[ top - New Yorker ]
můj první peplum top, který bych mohla nosit pořád. najdete ho ve slevách v NY a přemýšlím, že si ho pořídím ještě v mint a fialkové barvě. sedí naprosto perfektně a má krásný výstřih za zádech!
[ skinny, šaty - C&A ]
kalhoty z C&A mám moc ráda, proto jsem zašla ihned tam, když jsem sháněla černé skinny. mají vyšší sed a sedí moc pěkně. to, co se tváří jako krajkový top jsou ve skutečnosti šaty. dlouho jsem toužila po obyčejných krajkových šatech, které si budu moci v pase přepásat a nakonec jsem se našla právě v C&A za krásných 198 Kč.
[ šaty - New Yorker ]
kolem těchto šatů jsem kroužila už když byly v obchodech nové. nakonec jsem si je nekoupila a udělala jsem dobře. o té žluté bych nikdy asi nepřemýšlela, takže jsem byla překvapená, jak pěkně na postavě vypadají. mají velký výstřih na zádech, který mi přijde mnohem rafinovanější než výstřih dekoltu. jednoduše láska na první vyzkoušení :)
[ šaty - Oasis ]
opět úlovek ze sekáče. nádherné koktejlky s aplikacemi na rukávech a plisovanou sukní vínové barvy.
[ trička - F&F ; New Yorker ]
z trička s ptačím potiskem jsem byla nadšená, ale po jednom vyprání se hodně zvláštně srazilo a nedrží tvar, takže ho teď unosím maximálně tak na doma. obyčejné námořnické tričko s proužky také ze slev, momentálně moje hodně oblíbené v kombinaci s novými kotvičkovými naušnicemi :)
[ podprsenka - New Yorker ; spodek od plavek - Accessorize ]
snad vás nepohorší ukázka nové podprsenky. jsem spíše na nevýrazné narvy spodního prádla, ale tahle neonka je prostě skvělá. nový spodní díl k plavkám je super roztomilý a stál jen 3 eura, skvělý nákup!
[ balerínky - New Yorker ]
obsese balerínkami neberou konce a opět za to můžou slevy. po páru s "kovovou" špičkou jsem koukala už dlouho.
[ naušnice, náramek - ebay ; naušnice - I Am ]
[ naušnice - Aliexpress ; prstýnek - votočvohoz ]
[ naušnice - suvenýry ; prstýnek - ebay ]

co jste ve slevách ulovili vy? :)

16 komentářů :

  1. To jsou překrásný věci! Hezky si nakoupila:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi nakoupila,Baťa slevy jsou bomba!:-) -Taky jsem se musela hlídat abych měla jen jeden páreček. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý new in!! ty botky od Bati jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci, krajkové šatičky jsou moc hezké a po těch balerínkách se špičkou jsem se také dívala a nakonec odolala, možná, že pro ně ještě zajdu :))

    OdpovědětVymazat
  5. úžasně věci!! všechny by se mi také líbily, máš skvělý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  6. super nákup!! žlté šaty sú dokonalé,balerínky a bižutéria tiež .)

    OdpovědětVymazat
  7. Sákra, Káji, to je pořádná nálož! Já slevám u Bati kupodivu odolala, ale to bylo asi tím, že tyhle botičky mi jsou prostě široké, jinak bych je brala všema deseti :D Já si dnes udělala radost dvěma šátky, potřebovala jsem nějaké barevné na podzim a byly za supr cenu.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty! Jsou dokonalý!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné věci! Nákup se vydařil ;)

    OdpovědětVymazat
  10. idem postupne - krásne boty, krásny top... a tak si poviem, veď to je krásne všetko! úplne!
    a tiež žlté šatičky z NYeru som si tiež plánovala kúpiť! sú nádherné.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné věci! Ty boty,košile , top ...Prostě nádhera:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. nakoupila sis krasne věci! nejvíc se mi líbí ty žlutě staticky, ale já bych vystrih na zádech nemohla mít kvůli podprsence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dají se s klidem nosit bez podprsenky, vpředu je dost pevný a neprůhledný materiál, takže paráda :) je to náhodou mnohem pohodlnější! :D

      Vymazat
  13. Wow, tolik veci! Ja se slevam vyhybam, stejne uz nemam kam veci davat :) Nevic me zaujala ta sukne s halenkou na druhe fotce ;)

    OdpovědětVymazat
  14. veľmi sa mi páči peplum top a tie topánočky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!