MENU

sobota 3. srpna 2013

empties XI.

dnes jsem sice trochu společensky unavená, ale článek ještě zvládnu. takže co jsem za červenec vypotřebovala?
Schwarzkopf Gliss Kur šampon - tenhle šampon jste mohli vidět v upoutávkách a reklamách v televizi. slibuje hloubkovou péči a regeneraci poškozených vlasů díky komplexu tekutého keratinu. chemie mi ve škole sice nikdy moc nešla, ale keratin je základní složkou vlasů a například i nehtů. že by se konal nějaký zázrak? vůbec ne... šampon jako každý jiný, ale příjemně voní, to se musí nechat.
Koupila bych si ho znovu? NE

TianDe čistící náplasti - výborná věcička, která pomáhá s odstraňováním černých teček z nosu. pásku si jednoduše nalepíte na navlhčený nos a necháte 15 minut působit. odstraňování pásky je sice trochu bolestivější záležitost, ale hlavní je výsledek. ač to bude znít trochu nechutně, černé tečky doslova vytáhne z pórů ven a pleť se krásně vyčistí. balení 10 pásek jsem na ebay kupovala za nějakých 13 dolarů, takže je to trochu dražší záležitost, ale opravdu funguje.
Koupila bych si je znovu? rozhodně ANO

Vichy Aqualia Thermal krém - rozhodla jsem se konečně začít spotřebovávat různé vzorečky kosmetiky a tento hydratační krém byl první, po čem jsem sáhla. bylo to hlavně proto, že večer po odlíčení a dočištění pleti mívám dost vysušenou pleť. je určený na normální až smíšenou pokožku a obsahuje i například termální vodu z Vichy. krém je sice lehoučký, ale stále jsem měla problém s vstřebáváním. měla jsem pocit mastného obličeje a krém se nevsákl ani do rána. s hydratačními krémy já prostě kamarádka asi nikdy nebudu...
Koupila bych si ho znovu? NE

Original Atok pleťová voda - tuto kosmetiku používá kosmetička, ke které už pár let mamka i já chodíme a byla to pro mě naprostá neznámá. občas nás podarovala nějakými výrobky a tahle pomerančová pleťová voda patřila mezi moje první zkušenosti s touto značkou. problém této vody je bohužel v tom, že jsem nikdy neviděla žádný speciální účinek ani nic, čím by byla mé pleti nápomocná. je sice hezké, že neobsahuje alkohol, ale bohužel je naprosto k ničemu.
Koupila bych si ji znovu? NE

Bourjois sprchový gel - šikovná věcička, sprchové gely v DM mě opravdu mile překvapily. a jelikož jsem velkým milovníkem víceúčelových věcí, tenhle gel, který poslouží zároveň jako holící pěna, byl jasná volba. konzistenčně je docela hustý, ale jemný jak samet a při kontaktu s vodou krásně pění. navíc se s ní holí velmi dobře a možná bych řekla, že lépe než s kdejakou pěnou určenou výhradně na holení. další plus je příjemná vůně, která není ani příliš výrazná ani příliš mdlá.
Koupila bych si ho znovu? ANO

Avéne termální voda ve spreji - jedni ji milují, druhým přijde úplně zbytečná. sama ani nevím, do které skupiny bych se měla zařadit, protože tuhle vodu po většinu roku vůbec nevyužiju. co se musí nechat je fakt, že teď v létě je to naprosto výborná věc, která osvěží a možná, že na pleť má i nějaké ty blahodárné účinky. možná, kdo ví...pokud se nemýlím, tak byla hned několikrátjako dárek k ELLE. sama bych si ji nekoupila, ale ráda jsem ji vyzkoušela. shodou okolností mám teď doma ještě jednu termální vodu ve spreji, tentokrát od VICHY a v plném balení. to jsem zvědavá, kdy ji asi vypotřebuji...
Koupila bych si ji znovu? spíš asi NE

máte s produkty zkušenost? jak jste byli spokojeni vy?

8 komentářů :

  1. tyhle články mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc produktů tedy neprošlo :) Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) Strašně mě zajímá to na to vytahování černých teček:) Vypadá to, že to opravdu pomáhá..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě docela zajímají ty pásky na černé tečky, mám jich na nose opravdu dost a i když jsem zkoušela vše možné (krom ale různých těchto pásků) tak je stále mám. Ale teď bych chtěla zkusit ty pásky jak byly strašně IN cca před měsícem, myslím že je prodávají v tescu. Nezkoušela jsi je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsem nezkoušela a ani jsem o nich neslyšela. nicméně tyhle jsou perfektní!

      Vymazat
  5. Tie náplasti na nos vyzerajú super, škoda len tej ceny.. :-/

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíc mě zaujaly ty pásky, do těch možná investuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty pásky mě taky velice, velice zaujaly, černý tečky na nose nesnáším >.< A ty sprcháče od Bourjois jsem taky obdivovala, tak až dopotřebuju tu mou sbírku v koupelně, sáhnu po některém z nich.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!